Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Mä olen kuvitellut keskustelevani täällä ihastukseni kanssa kyllä monesti. Joskus nöhdessä alkaa naurattaa kun mietin että ollaankohan me oikeesti juteltu ja pidättääkö se toinenkin naurua. :)
Olen kuunnellut repeatilla vinkkaamiasi biisejä. Miksi kiusaan itseäni?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:25"]
[/quote]
minkä tyylisiä biisejä?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:25"]Mä olen kuvitellut keskustelevani täällä ihastukseni kanssa kyllä monesti. Joskus nöhdessä alkaa naurattaa kun mietin että ollaankohan me oikeesti juteltu ja pidättääkö se toinenkin naurua. :)
[/quote]
Sama. En ikinä kehtais sanoa mitään täältä :D
T. Ainoa mies täältä
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:25"]
[/quote]
minkä tyylisiä biisejä?
[/quote]
Krhm. Herkkiä. Naisen laulamia.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:06"]Ikävä vaaleaa viikinkiä todella paljon :) [/quote] Oletko pitkähiuksinen blondi, noin 175cm pitkä?
[/quote]
Ei, vaan olen 140,5 cm ja melkein saman verran ympärysmitaltani oleva tumma säkkäräpää.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:06"]Ikävä vaaleaa viikinkiä todella paljon :) [/quote] Oletko pitkähiuksinen blondi, noin 175cm pitkä?
[/quote]
Ei, vaan olen 140,5 cm ja melkein saman verran ympärysmitaltani oleva tumma säkkäräpää.
[/quote]
Nam!
Ei tämä "kemia" tainnutkaan olla molemminpuoleista. Luulin että se oli, aistin muka sen, ja oletin että se ois merkki siitä että meidän ois tarkoitus ystävystyä. Mutta vaikuttaa siltä että ei sua kiinnosta tutustua minuun. Annoin siihen tilaisuuden, et tarttunut siihen. No ainakin yritin. En häiritse enää.
Inhoan sua J. Lyhyt, pallomainen, "mies". Haistappa paska.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:02"]
[/quote]
[/quote]
Oletko hottentotti? :)
Paljastan sen verran, että minun etunimi alkaa J:llä. Onneksi meitä ei ole paljon :)
T: ainoa mies täällä
Minä joka viikinkiä kaipaan olen kyllä blondi :)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:09"]Minä joka viikinkiä kaipaan olen kyllä blondi :)
[/quote]
Hyvä. Kuinka pitkä olet? Avaa vähän tuota viikinki termiä. Millainen mies on viikinki? Raaka ryöstäjä vai mikä :D
Onneksi ei tosiaan paljoa :D Mielitiettysi alkaa M:llä?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:06"]Onneksi ei tosiaan paljoa :D Mielitiettysi alkaa M:llä?
[/quote]
Ei t:J
Merkitseekö pituus jotakin? Keskimittainen jos pitää sanoa. Hurmaava, lämmin, uljas ja komea viikinki. Naista kunnioittava, rehti ja rehellinen.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:09"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:05"]täällä on vaan miesten perään itkviä naisia tai lesboja. :/ [/quote] Ja ainakin yks mies naisen perään [/quote] Mahtavaa :D [/quote]Nostan hattua jos joku mies on ihastuksen takia tullut vauvapalstalle ja tähän ketjuun kirjottanut. Tosirakkautta!! [/quote] Yritän vaan saada selkoa tästä naisesta ja hain täältä jotain vinkkejä, mutta en tiiä onko auttanut. Ei naisista tahdo ottaa selvää :D
[/quote]Anna joku pieni vinkki siitä naisesta, vaikka ulkonäöstä. Täällä on monta jotka toivoo olevansa hän.
[/quote]
Täällä on varmaan miljoona naista ja tämä yksi mies, tapelkaa nyt sitten hänestä :D