Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
261/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin sinua. Joka päivä. Pari vuotta olen taistellut tunteitteni kanssa ja joutunut toteamaan että tulen aina rakastamaan sinua. Olin aina puolellasi vaikkei siltä ehkä tuntunutkaan. Olet hyvin rakas nyt ja aina. Seuraavaan elämään. tk

Vierailija
262/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit sydämeni v.-92. Ruskeat nappisilmät, vaaleat hiukset. Et suustasi paljon sanoja päästänyt. Opit sanomaan nimeni lomani aikana. Palattuani lomalta, ryntäsit syliini hokien nimeäni. Minä putosin polvilleni, otin sinut syliini ja itkin.

Olin tuolloin töissä lastenkodissa ja tämä 2v. nuorimies todellakin vei sydämeni.

Toivon että olet saavuttanut sen, mitä elämältä olet halunnut.

Olet aina sydämessäni L.P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikävä sinua.

Vierailija
264/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin taas sinusta unta viime yönä. Kaipaan kosketustasi niin paljon että se sattuu. 

Milloin tämä loppuu? Kukaan muu ei kelpaa.

Vierailija
265/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa mikä on vialla, kun näkeehän sen että kaikki ei ole kunnossa. Ja jos vika on minussa/meidän suhteessa, niin senkin haluan kyllä tietää...en jaksa tämmöistä enää kauaa...

Vierailija
266/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:29"]

Olen aivan tavattoman rakastunut sinuun, jos vain tietäisit... Olet naimisissa ja sinulla on lapsi. Se on todella raastavaa, sillä haluaisin sinut niin paljon omakseni. Haluaisin rakastaa sinua kunnolla, pitää kuin kukkaa kämmenellä ja tehdä onnellisemmaksi kuin kukaan muu. Taidat kuitenkin olla onnellinen nykyisessä tilanteessa, ainakin näytät siltä. Toivottavasti olet. Tunnen nimittäin itseni hirviöksi toivoessani suhteesi päättymistä ja että tuntisit minua kohtaan samoin. Tiedän, etten tule koskaan löytämään hienompaa ihmistä, mutta minä en aio sotkea elämääsi. Miehesi on onnekas, toivottavasti hän kohtelee sinua hyvin. Toivon elämääsi pelkkää hyvää, olet paljon mielessä <3 

[/quote]

Mä omin tän! Tällanen tilanne ollu meillä käynnissä yli puol vuotta. Mäkin rakastan suo mutten voi sitä livenä sanoa. Mut oot varmaan huomannu miten sua katon.. Ehkä joku päivä..

-K

Vierailija
267/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua veli. Toivon että otat yhteyttä koska itse en uskalla.

Vierailija
268/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus olet edelleen minulle se paras. Näen sinusta unia, joissa rakastamme toisiamme ja kaikki on hyvin. Sitten herään ikävään. 

Vierailija
269/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mielessä vaikka viimeisestä on aikaa eikä se mitään vakavaa ollutkaan. Kehuin silmiäsi ja silloin oli menoa. Sait sisälleni kutkuttavan ja lämpimän tunteen. Viimeksi kuitenkin vain katseita vaihdettiin ja eri suuntiin lähdettiin.

Vierailija
270/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bar Maryn tiski kevät 2007. Olit polttanut kätesi töissä, palovammasi oli paranemassa. Olethan löytänyt sen mitä etsit? Saithan vaimon ja lapsia? Olethan onnellinen?

Ei tavattu kahden vuoden kuluttua uudelleen, mutta kuljet mukanani vieläkin. Happoradion Ikävä ihollesi toistaa mielessäni sen illan aina uudelleen; kun katseemme ensi kertaa kohtasivat, kätesi liike, melkein toisiaan koskettavat polvet, useita pieniä välähdyksiä.

Tein ratkaisuni olla lähtemättä mukaasi syistä joita et osaa aavistaa. Oli pakko päästää sinut menemään. Vaikka ratkaisu oli oikea, tulen luultavasti ajattelemaan sinua loppuelämäni. Kiitos kun olit hetken vierellä.

Vierailija
271/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt sua yli puoleen vuoteen, tai kuullut susta mitään. Mutta ei mustakaan ole kuulunut. Mä haluaisin nähdä sut ja kiittää siitä kaikesta, mitä sä opetit mulle musta itsestäni. Sun avulla mä löysin sen, kuka mä oikeasti olen. Sun rajut totuudet elämästä sai mut löytämään tavoitteen ja suunnan itselleni. Haluaisin kiittää sua niistä kaikista kolmesta vuodesta, jotka sain sun lähelläsi viettää. Sä olit ja olet mulle edelleenkin todella tärkeä. Nykyään vain eri tavalla, sillä en tarvitse sua ja sun fyysistä läsnäoloa enää. Nykyään sä olet tärkeä, koska sä olet ollut iso osa mun elämää. Jostain syystä sä olet tämän viikon aikana ollut vahvasti mun mielessä. Tiedän, että jotain hyvää sulle on tapahtunut, sillä tiedäthän sä sen, mä tunnen sen sisälläni jos sun elämässä tapahtuu jotain muutoksia. Se on vain se jokin olo, mikä mulle tulee. Olisi kiva nähdä ja kuulla, mitä se on, mitä sulle on tapahtunut. Kiitos. Vaikka tämä on muuttanut vuosien saatossa muotoaan ja merkitystään monesti niin nyt tällä tarkoitan sitä, että haluan säilyttää sun ohjeet ja kauniit sanat lähelläni, sydämessäni. Sä tiedät tämän: älä mene kauas kun en pärjää ilman.

Vierailija
272/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.P Rollo... Voi kun tietäisit miten oon suhun ihastunut! Sä oisit mulle se Oikea! Nään susta unia, haaveilen,unelmoin..

Ihanalta ihmiseltä vaikutat ja oot muuten ihan helvetin hyvännäköinen! Jättäisin mun pettäjämiehen milloin tahansa jos saisin sut! Mutta.. Olet tainnut löytää jo unelmies naisen..??? Yhteenkin muutitte. Mun täytyy tyytyä tuohon jota en oikeesti rakasta enää. :( Jos sulla pienintäkään hajua kuka oon laita viestiä.. Haluaisin tavata sut! Olisit mun unelmien mies!<3

Vierailija
273/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Batman, tiedät että sinulle on aina paikka kainalossani,

<3 S.

Vierailija
274/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua vieläkin aivan mielettömästi. Eikä elämä tunnu menevän mihinkään suuntaan ilman sua. Vaikka erostamme on jo aikaa niin oot vieläkin mun ajatuksissa päivittäin. Kaipaan sun huulia, kosketusta ja rakastavaa katsetta. Toivottavasti sulla on elämässä kaikki hyvin. <3 En tule ikinä unohtamaan sua. H.S

Vierailija
275/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:45"]Ville, jos nainen vaivautuu lähettämään kaltaisellesi kuvan itsestään, olisi kohteliasta kommentoida edes jotenkin. Vaikka nähdäänhän me päivittäin toisemme muutenkin. Jutella vaan ei voida. Sinun menetys, ehdottomasti. [/quote] Mun miehen nimi on ville... :( paikkakunta?

[/quote]

Tampereen läheltä...
[/quote]

Sukunimen eka kirjain?

Vierailija
276/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tosi ihana haluisin tutustuu paremmi suhu mut se on vaikeeta... Toivon et tää puol vuotta riittäis :( ihana

Vierailija
277/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rami! Oot ihan helvetin seksikäs ja hyvännäkönen! Huh miten tuhmia unia susta nään ;) yllättyisit jos tietäisit kuka olen..

Vierailija
278/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:52"]

Kimmo, nyt sitä viestiä tulemaan!

[/quote]

Mistä päin? T.K

Vierailija
279/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru, sä olit joskus hyvä. Älä kuvittele itsestäsi liikoja, ikä ei tule yksin.

Vierailija
280/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin itsekin näistä tunteista, tämä on minulle uutta. Siitä, että olet ollut unissani melkein joka yö ja olen joutunut myöntämään, että merkitset enemmän kuin pitäisi. Olen kiitollinen jokaisesta hetkestä, joka yhdessä ollaan jaettu, naurettu ja hiukan itkettykin. Halauksesi, kosketuksesi, hymysi ja sanasi merkitsevät niin paljon. Tiedän, etten luultavasti koskaan voi saada sinua, mutta silti sisällä kuplii joka kerta, kun olet lähellä. Olet upea ja uskomaton, L.L

Ketju on lukittu.