Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:15"] Miten on päivä mennyt? [/quote] Siivotessa päätä ja taloa. Retkisuunnitelmat kirjaimellisesti vesittyi kelin myötä tältä päivää. Entäpä siellä? [/quote] Mikäs tässä ajan kanssa kilpaa juostessa (kiire ollut).
[/quote]
Aika, mitä se on? Taikaa?
[/quote]
Aika karkaa, valuu sormien välistä.
[/quote]
Mihin kiire?
[/quote]
Ei ole kiire mihinkään. Tuntuu silti että joka vuosi aika menee nopeammin.
Mitä haaveita sulla elämälle?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:08"]Mitä haaveita sulla elämälle?
[/quote]
Ois kiva jakaa se sun kanssa
J.K.K. eix elämä ookin ihanaa!Sait just sen mitä ansaitsit
Suuri kiitos eilisestä! Kaikesta tuesta, suojelusta ja ymmärryksestä, joita ilman voisin olla psykiatrisella..
Huomenna asia ratkeaa, toivottavasti kaikki päättyy hyvin.
Onpas täällä tänään ankea meno.
Hei! Millainen päivä sinulla oli tänään?
Olet selkeästi sairas. Mutta ihmettelen, miksi minuun purat pahan olosi. Emme edes tunne toisiamme kovin hyvin ja mielestäni olen ollut kiltti ja mukava sua kohtaan. Oot sekasin se on selvää, mutta ei mua haittaa sun vääristynyt identiteettis. Harmi vain että koit että on sun oikeus minua kohtaan olla ilkeä. No eipähän tarvi olla sun kans tekemisissä. Sun takia en vaan pysty muidenkaan kans hengaileen. Se mua jäi harmittamaan. Pilasit koko toiminnan. No kusipäillä on kusipäinen loppu.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:14"]
[/quote]
Muuten ihan ok, mutta väsyttää pirusti.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:15"]
Olet selkeästi sairas. Mutta ihmettelen, miksi minuun purat pahan olosi. Emme edes tunne toisiamme kovin hyvin ja mielestäni olen ollut kiltti ja mukava sua kohtaan. Oot sekasin se on selvää, mutta ei mua haittaa sun vääristynyt identiteettis. Harmi vain että koit että on sun oikeus minua kohtaan olla ilkeä. No eipähän tarvi olla sun kans tekemisissä. Sun takia en vaan pysty muidenkaan kans hengaileen. Se mua jäi harmittamaan. Pilasit koko toiminnan. No kusipäillä on kusipäinen loppu.
[/quote]Lisään vielä, että toivon kuitenkin että sun elämäs lähtee parempaan suuntaan, etkä enää pura muihin sun ikävää oloa. Oikeasti toivon sulle hyvää.kaikesta huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:42"]
Muistui mieleeni kerta, jolloin tuntemattomasta numerosta soitettiin ja hetken päästä puhelu katkaistiin. Olitko se sinä?
[/quote]
Luuletko, että olet ainut joka saa mystisiä puheluita? lehtimyyjätkin harrastaa tota.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:24"]
[/quote]
[/quote]
Paljon töitä? Koita saada kunnon yöunet.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:12"]
M. Haluaisin nukahtaa sun syliin. Vieläkin...
Hyvää yötä.
[/quote]
Se käy milloin vain :)
T: M
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:24"]
[/quote]
[/quote]
Paljon töitä? Koita saada kunnon yöunet.
[/quote]
Joo.. Pitää yrittää nukkua kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:15"] Miten on päivä mennyt? [/quote] Siivotessa päätä ja taloa. Retkisuunnitelmat kirjaimellisesti vesittyi kelin myötä tältä päivää. Entäpä siellä? [/quote] Mikäs tässä ajan kanssa kilpaa juostessa (kiire ollut).
[/quote]
Aika, mitä se on? Taikaa?
[/quote]
Aika karkaa, valuu sormien välistä.
[/quote]
Mihin kiire?