Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:10"]Muista, että murehtiminen vie vain energiaa tästä päivästä. Jos taivas tippuu niskaan, niin helpottaako että sitä murehti etukäteen? Itsensä kiireisenä pitäminen auttaa myös. Voimia!
[/quote] Totta. Nyt syödään makaronilaatikkoa ja kohta katsotaan Pikku Kakkosta :D Onneksi ei ehti murehtia silloin kun on lapsen kanssa :)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:10"]Muista, että murehtiminen vie vain energiaa tästä päivästä. Jos taivas tippuu niskaan, niin helpottaako että sitä murehti etukäteen? Itsensä kiireisenä pitäminen auttaa myös. Voimia!
[/quote] Totta. Nyt syödään makaronilaatikkoa ja kohta katsotaan Pikku Kakkosta :D Onneksi ei ehti murehtia silloin kun on lapsen kanssa :)
[/quote]
Se on niin totta!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:52"]
Aivan sama mulle.
[/quote]
mikä on?
[/quote]Ellei yksi mies halua enää tavata mua.
Tykkään internetistä koska sä asut siellä. :) hyvää yötä.
Olen miettinyt sitä mistä puhuimme, kun viimeksi näimme. Oliko siinä jotain tulevaisuuden suunnittelua mukana? Yritätkö jotenkin alitajuisesti vaikuttaa minuun?
Söin Aura-juustoa ja join punkkua. Nyt jo vähän väsyttää ja kohta nukkumaan. Olet todella kaunis ja haluaisin katsella sinua 24h, mutta harmi kun nähdään vain 1-2 kertaa viikossa eikä välillä muutamaan viikkoon ollenkaan. Sulla on jo mies niin että parempi kai näin. Tuskin sä edes tiedät että mä ajattelen susta mitään enempää kuin kenestä tahansa satunnaisesta tuttavuudesta.
Tiedän tunteen, ihmettelyn jopa epäuskon. Siksi olen monesti ehdottanut tapaamista että kasvokkain näkisin mitä tässä on, koska vaara on että mielikuvat alkaa elää omaa elämäänsä. Käsityskyvyn rajoilla menee kommunikointitaso tällä hetkellä, olen kuitenkin ihan lihaa ja verta joten mieluiten keskustelisin myös suu sanallisesti. Minusta meidän pitäisi nähdä ja selvittää mitä tässä on. Kyllä minä tiedän mihin se johtaa jos kipinä on puoletkaan siitä mitä "kuvittelen" (?) ja toisaalta taas jos kupla puhkeaa niin sekin on parempi kuin haaveilla tyhjästä. Olen rohkeilla mielin tulossa tapaamaan sinua, mitä itse ajattelet? Nyt vaan sovitaan milloin nähdään!
Kiitos aamuisista sanoista. Ajattelen samoin, kuten tiedät. Kaipaan sinua jo nyt. ♥
Hyvää yötä sielunkumppani. <3
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:11"]Pakko puhua. Liikaa asiaa. Turhauttaa. [/quote] Mikä niin? [/quote] Kaikki. Ihan kaikki. Miksi tämä elämä on niin vaikeaa. [/quote] Ja silloin kun on aikaa ajatella, niin kaikki murheet ja pelot valtaavat mielen.
[/quote]
Mä olin ennen myös kova murehtimaan kaikkea mahdollista. En tiedä, mitä on tapahtunut, mutten enää murehdi juurikaan. Heittelehdin vaan elämän virrassa ja ihmettelen mitä tapahtuu.
Toivottavasti siellä lihan ja veren seassa jossain lymyää myös aivot ja sydän.
Suuri rakkauteni, suurimman intohimoni kohde jo ikuisuuden ajan. Entinen rakastettuni.
Jälleen tänään kävit koneella (näin sen meilistä) klo 15.21 Thaimaan aikaa. Miksi? Olet lemmenlomalla vaimosi ja perheesi kanssa mutta kurkkailet meiliin yhä? Tiedän ettet käytä sitä meiliä muuhun kuin meidän väliseen viestittelyyn joten käyt ilmeisesti tarkistamassa kirjoitanko minä sinulle mitään. En kirjoita. Enää koskaan. Valitsit näin ja saat elää sen mukaan.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:39"]
Hei!
Kohtasimme taas eilen, kun saavuit samaan kauppakeskukseen kanssani. Et tiedä sitä, miten paljon ajattelenkaan sinua, ja tietämättäsi olen lähempänä kuin luuletkaan. Olet mielestäni hyvin komea ja ystävällisen oloinen mies, vedät minua (ja varmasti muitakin naisia) puoleesi kuin magneetti. Harmittaa kovasti, koska eilen minulla olisi ollut viimeinkin tilaisuus tulla puhumaan sinulle, mutten kyennyt, pakenin tilanteesta niin nopeasti kuin pystyin. Taisit muistaa minut vielä, kun katsoitkin niin pitkään.
Lupaan, jos saisin toisen tilaisuuden, niin puhuisin kanssasi viimeinkin. J.R, olet mielessäni ;)
[/quote]
Näemmeköhän useinkin... Jos uskallat tulla juttelemaan.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:20"]
Veikkaanpa, että sinäkin olet hänelle suuri rakkaus ja suurimman intohimon kohde. Mikä ihme useimpia miehiä vaivaa kun jäädään tuttuun ja turvalliseen vaikka se ei tuo onnea. Useimmitenhan eroa hakee nainen.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:12"]
Suuri rakkauteni, suurimman intohimoni kohde jo ikuisuuden ajan. Entinen rakastettuni.
Jälleen tänään kävit koneella (näin sen meilistä) klo 15.21 Thaimaan aikaa. Miksi? Olet lemmenlomalla vaimosi ja perheesi kanssa mutta kurkkailet meiliin yhä? Tiedän ettet käytä sitä meiliä muuhun kuin meidän väliseen viestittelyyn joten käyt ilmeisesti tarkistamassa kirjoitanko minä sinulle mitään. En kirjoita. Enää koskaan. Valitsit näin ja saat elää sen mukaan.
[/quote]
[/quote]
Tiedän sen, olen ollut jo yli 20 vuotta mutta koskaan emme saa uutta tilaisuutta.
Rakastan siuta, be safe <3 :)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:32"]Tykkään internetistä koska sä asut siellä. :) hyvää yötä.
[/quote] ;D Ennen en asunut ja yritän asua täällä vähemmän ja vähemmän. Pidän susta :)
Toivottavasti kykenet nukkumaan yösi ilman omatunnon tuskia, typerä väärää informaatiota antanut kanttura!
Muista, että murehtiminen vie vain energiaa tästä päivästä. Jos taivas tippuu niskaan, niin helpottaako että sitä murehti etukäteen? Itsensä kiireisenä pitäminen auttaa myös. Voimia!