Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palaisiko teiltä hihat?

Vierailija
07.03.2008 |

Olen sopinut lähisukulaisen kanssa, että vie ja tuo yhden lapsistamme kerhoon kahtena päivänä viikossa. Tämä koska hän haluaa olla lastemme kanssa ja koska meille aikataulu on vaikea.

Tämä systeemi ei meinaa millään pysyä. Ne viemistilanteet venyvät niin, että hän voi notkua meillä vielä iltakymmeneltä.

Samaten jos sairastumme, hän alkaa tulla omin lupineen myös muulloin. Parhaimmillaan omilla avaimilla, täysin sopimatta ja viipyy kellon ympäri " auttamassa" jne.

Kehittelee lapsille rutiineja ja kasvatuskäytäntöjä, ostelee ruokaa omin päin, viimeksi oli jo sopinut yhden lapsen kanssa mitä meidän perhe antaa yhdelle toiselle sukulaiselle synttärilahjaksi. Tilannut lahjan jne. Minun olisi pitänyt kirjoittaa korttiin nimi.

Paheksuu lapsenkasvatusmetodejamme jne.

Miten pitkälle te muut venytte sukulaisrakkauden nimissä? Meidän lapset tykkäävät kyllä hänestä, mutta sekava kurinpuute näkyy myös heidän käytöksessään. Plus että itselläni on täydellisen tukehtunut paha olo!

Mitkään hienovaraiset vihjailut ei auta. Mikään ei mene perille. Joko välit on poikki tai meno on tällaista.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon olen lopettanut jo vuosi sitten. En siis vastaile niihin lastenkasvatus-virikevinkki-tekstareihin, joita sieltä tulvii. Puhelimeen vastaan, mutta yritän pitää ne lyhyinä.

Ja siksi tosiaan kuvittelin, että jos annan selkeät ajat, homma olisi niin selkeä, ettei " säännöistä" voisi erehtyä.

Ap

Vierailija
22/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten annat hänen jatkaa ja kärsitte jos ei ole voimaa ja tahtoa ottaa omaa elämää takaisin hallintaan. Ei voi mitään. Ja usko pois, minä ja mieheni tiedetään mitä toi on, tottakai itkee ja syyllistää ja sitten teillekin tulee niitä syyllisyyden puuskia, mutta pakko vaan pysyä lujana ja olla vastaamatta, ei se todellakaan toivomalla lopu.

Eikö se sukulainen voiolla vaikka ulkona lapsen kanssa kerhon jälkeen kunnes tulette, tai mennä jaupoille tms? Ei voi olla pakko mennä teidän asuntoon sillä välin, ja miten pitkä kerho se on että te olette molemmat töissä ja lapsi on muun ajan päivästä missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet aika vätys kun et saa sukulaistasi kuriin vaikka selvästi tilanne on perheelle paha, toivottavasti miehesi pistää sulle kovan kova vastaan niin loppuu tuo nyhjääminen, et taida olla itse valmis luopumaan tuosta sukulaisen lähentelystä