Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketteko lapsenne virpomaan tuntemattomien ovelle?

Vierailija
07.03.2008 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka hauska ja tärkeä juttu tämä virpominen on, mutta muiden lapsille näytät nyrpeää naamaa? mihin tämä maailma on menossa, minä, minä, minä vaan ja mun lapset, muista viis!! että raivostuttaa tällainen asenne, lapsia ne vaan on jotka siellä oven takana on, ei mitään tv-lupatarkastajia, koittakaa nyt vähän ihmiset muistella sitä omaa lapsuutta ja vetäkää se herne sieltä syvältä pois.

Vierailija
22/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minkä palkintojen, eihän niille lapsille tarvi antaa kuin pari paperikarkkia niin varmasti hymy irtoaa sillä, meidän lapsi ainakin virpoo virpomisen ilosta ja yhdestä karkista jo on onnessaan, vai oletatko että kaikki odottavat saavansa suklaamunat palkaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin surkean vähän nähty vaivaa virpomavitsojen teossa, virpomavitsaa ei luovuteta virvottavalle, jotta voidaan käyttää uudestaan ja todella pettynyt ilme kasvoilla, kun saa pelkän suklaamunan. Joskus kuulee jopa kommentteja, että " ai vaan suklaamuna" ...

Tekis mieli siinä vaiheessa tempasta suklaamuna takas ja paiskata ovi kiinni. Ja kyllä se risu on yleensä tapana antaa virvottavalle.

Meille ainakin lapsena opetettiin, et virpomisen ideana on tuottaa terveyttä ja onnea tulevalle vuodelle. Ei niiden herkkujen kerääminen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan