Miksi 90 prosentista ihmisiä tulee tyhmiä, kun he ovat matkalla?
Olen vuoden alusta ollut matkailuun liittyvässä asiakaspalvelutehtävässä ja hermo alkaa jo nyt mennä. Ihmiset unohtavat pakata aivonsa mukaan, kun lähtevät matkalle, muuttuvat kauheiksi marisijoiksi/öykkäröijiksi/vajoavat talutettavan pikkulapsen tasolle... Pitää varmaa hankkia kotiin nyrkkeilysäkki, että voi vähän purkaa patoutumia.
Kommentit (10)
v**tuiluna kaikille asiakastyössä oleville.
Ensimmäisenä tulilinjalla terminaalityöntekijät, turvatarkastajat, lentoemot ja sitten kaiken juhlan saavat kokea nahoissaan oppaat, jotka joutuvat sietämään pahimmillaan sitä " auvoista" lomahenkeä viikon tai kaksi..
Normaalisti fiksut ja mukavat ihmiset vittuilevat virkailijoille myöhästyneistä lennoista (joo se on ihan juuri sen ihmisen syytä siinä tiskin takana, kiusallaan käskee mekaanikon viivytellä..), turvatarkastajille (joo, ihan kiusallaan se ottaa sen aurinkorasvan pois kun ei muutakaan inhottavaa keksi..), lentoemännille (joo, ihan sua varten säästin nämä kumiset perunat ja ihan sua varten tein sen tuolin niin pieneksi ja ahtaaksi, kiusallanihan minä..)
Voi hyvät ihmiset mitä käytöstä, ja JOKA PÄIVÄ!
Saavat ihan selvästi jotain henkistä potkua tilanteessa kun saavat viisastella " tiskitytön" tyhmyyttä (siis mä varasin liput netistä, siis mikä numero? vähänkö oot tyhmä hei..) turvatarkastajien typeryyttä (siis exä tajuu et joo hei haloo vähäx tyhmää toi tarkastelu..) Ja kun saavat puhua tylysti lentoemännille ja haukkua heille hitautta ja ruoan mauttomuutta. " viinikin on siis niin pliisua et siis tsiius mitä nää tarjoo hei oikeesti.."
Mä en ainakaan huomaa mitään itse matkustaessani. En marise turhasta, mutta asiasta sanon ja enpä ole muidenkaan huomannut pahemmin nipottavan. Matkustan myös työkseni ja en ole koskaan kuullut kenenkään haukkuvan virkailijoita, turvamiehiä, lentoemoja jne.
kaikki ihmiset vittuilevat sinulle ap. Kirjoituksesi perusteella tuntuu että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
edellä mainittuja tapauksia. Tosi monilla hermot kireällä. Toivottavasti havahduttaa edes muutamia matkustajia.
t-sivusta seuraaja
Tosin maitohöyryt ja hormonit selittävät tietysti jonkin verran.
Harva kykenee lähtemään lomalle levänneenä ja stressittömänä.
tekee parhaillaan väitöskirjaa (se ei sinänsä ole älyn merkki yksistään...) mutta matkailu hänen kanssaan on kammottavaa: kaikki sivistys, käytöstavat ja järki jää kotiin kun lähdetään. En enää ikinä matkusta hänen kanssaan edes Suomessa kun hävettää niin se öykkäröinti ja typeryys. Onneksi ei olla enää samoissa työtehtävissä niin ei ole pakko tehdä työmatkoja tms ;)
Samaa olen minä ihmetellyt jo kymmenen vuotta. Alussa sitä jaksoi olla ymmärtäväinen, mutta nyt alkaa olla alanvaihto ajankohtainen. Sellaiseen ammattiin, missä ei tarvitse ihmisiä nähdä!