Iso osa kansasta on järkyttävän tyhmää..
Toi riisi-ketju jälleen todisti sen. Alkeellisimmat matematiikan taidot aivan hukassa, tai ei edes matematiikka vaan looginen ajattelukyky.
Mitenkä noi voi pärjätä työelämässä?
Kommentit (11)
laisia lapsia kasvaa tällaisten äitien helmoissa...
mukaan puolet ovat keskiarvoa tyhmempiä!
Vierailija:
mukaan puolet ovat keskiarvoa tyhmempiä!
Sellasta apinalaumaa ei näe missään naistentapahtumassa kun siellä miehet tuoppi kädessä möykkäävät. Siellä se keskitason toinen, heikompi puoli oleilee. On siellä tietty osa naisiakin mukana.
joka oli laskenut väärin.
Silti olen aina pärjännyt koulussa, matemaattisesti en ole lahjakas, matematiikan numeroni on aina ollut 6-8, mutta keskiarvoni koulussa aina lähelle 9. Olen kirjoittanut ylioppilaaksi ja tällä hetkellä opiskelen ammattikorkeakoulussa.
En silti tuon riisi-keskustelun perusteella lukisi itseäni tyhmiin, mutta en tietenkään viisaisiinkaan. Olen vain ymmärtänyt jotenkin väärin lukemani, vaikka perusmatematiikka on kyllä hallussa.
Mielestäni on tyhmää yhden keskustelun perusteella tehdä johtopäätöksiä mistään asiasta.
MUTTA ymmärtää tekemänsä virheen ja oppii siitä. Se on viisautta parhaimmillaan että oppii virheistään. Se on tyhmyyttä jos ei tajua, vaikka asia väännetään rautakangesta suunnilleen, vaan sitkeästi vaan puolustaa sitä että 1+2 = 4 tai jotain.
Etenkin luetun ymmärtäminen tekee tiukkaa monille.
Vierailija:
MUTTA ymmärtää tekemänsä virheen ja oppii siitä. Se on viisautta parhaimmillaan että oppii virheistään. Se on tyhmyyttä jos ei tajua, vaikka asia väännetään rautakangesta suunnilleen, vaan sitkeästi vaan puolustaa sitä että 1+2 = 4 tai jotain.
että olen itse ollut väärässä ja tajusin miten se oikeaoppisesti menee? t. 16
-laskutoimituksiin? Minusta se ei kerro niinkään ihmisistä, vaan siitä että peruskoulutuksessa alkaa olla jotain pahasti pielessä. En ole itsekään mikään älykkö, mutta jotain tolkkua sentään.