Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kalorimäärä päivässä laihduttaa jos ei ole aikaa harrastaa liikuntaa?

Vierailija
06.03.2008 |

Työ kevyttä toimistotyötä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se kuitenkaan laihduta

Vierailija
2/7 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle sopiva on sellanen 1300. 1500:llakin laihtuu, mutta hitaammin. joo, ja varmasti pysyvämminkin, kun ei tarvi nähdä nälkää eikä sit tuu ahmittua laihtumisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa sellaisia tuloksia, että motivaatio pysyy yllä. Jo pienikin liikunta antaa anteeksi mahd. lisäkaloreita ja piristää mieltä.

Itse aloitin niin, etten liikkunut ollenkaan ja pidin kalorit 1000-1200ckal/pv. Näin laihduin 75kg:sta 68:iin 2kk aikana. Keskimäärin paino putosi 1kg/viikko. Pidän viikossa yhden herkkupäivän, jolloin saan syödä mitä tekee mieli.

Sitten paino jämähti paikoilleen, joten otin sauvakävelyn tueksi hommaan. Samalla nostin kalorit n.1200-1500ckal/pv. Teen reippaan sauvakävelylenkin 4-5krt/viikko. Ja kyllä täytyy sanoa, että tuo kävelyn aloittaminen, 2kk sitten on ollut todella tehokasta!

Vaikka olen välillä lipsunut ruokailuissa, olen tämän viimeisen 2kk aikana pudottanut painon tuosta 68:sta 62:een, ja kroppa on ihan eri mallinen kuin 6kg sitten! Nyt ajattelin ruveta käymään uimassa parina aamuna viikossa. Kesä tulee, ja kohta saa kaivaa bikinit kaapista ;)

Veikkaan ap, että kunhan saat ensin ruokavalion muuttamisella näkyviä tuloksia, innostut myös liikkumisesta. t. entinen sohvaperuna :)

Vierailija
4/7 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en kovin paha läski.

Tietty jos ihan alipainoiseksi haluaa, niin aika pienellä määrällä pitää kituuttaa.

Vierailija
5/7 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta ei se kuitenkaan laihduta

Vierailija
6/7 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sittenkään onnistuu.