Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liittykö nyt kiertävään oksennustautiin päänsärkyä?

Vierailija
06.03.2008 |

Mulla on toista päivää kova päänsärky ja oksentelua atenkin aamuisin ja mietinkin nyt että onko tämä ihan oksennustautia vai migreeniä? Eilen illalla pystyin syömään normaalisti, mutta nyt taas kamala päänsärky ja oksettaa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko siihen liittyä kova päänsärky ja vielä niin, että illalla pystyy syömään mutta aamulla taas yhtä kamala olo kuin eilen?

Migreeniä mulla on silloin tällöin (ja silloin saatan oksentaakin), mutta toisaalta se kestää vain yhden päivän.

Vierailija
2/4 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5v ollu kipeä jo viiko,. Välillä näyttää parantuneen ja sitten taas oksentaa tai alkaa pidellä päätään. Kaikki 4 sairastettiin ja kaikilla päänsärkyä + ripuli tai oksentamista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin täällä jo että pitääkö kipittää lääkäriin hakemaan uusi migreenilääkeresepti, kun ne on loppu, mutta kun ei tää ihan migreeniltäkään tunnu. Siihen mulla liittyy yleensä esioireet näkökentässä.

No koitan sitten vaan kestää. Toiv huomenna pääsen jo töihin niin ei hommat kasaannu enää pahemmin... :(

Vierailija
4/4 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tauti just ollut, maha kipeä ja kova päänsärky, oksentanut ei kuitenkaan, välillä tosiaan näytti että on parantunut, kuume laski ja jaksoi leikkiä kunnes yhtäkkiä kuume nousi 39:n ja tuli kauhea päänsärky, kolme päivää kesti, me muut emme kyllä sairastuneet, tiedä sitten kuinka pitkä itämisaika tällä taudilla on, mutta poika on nyt terveenä ollut tiistaista lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi