Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä etsitte kirppareilta? minkälainen tavara vetoaa?

Vierailija
05.03.2008 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan siitä myös ihan hyvän hinnan, mutta toki kivempaa tehdä oikein tosilöytöjä.

Tykkään ostaa sellaisia merkkejä joihin ei muuten olisi varaa. Esim DKNY, Sand, Filippa K. Vauvanvaatteissa ranskalaisia ihanuuksia jne.

Mulla ei ole vielä vauvaa, mutta ostelenpa silti :)

Vierailija
2/5 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun itse tekemät tai teetetyt naistenvaatteet, hyvälaatuiset kankaat, erikoiset ja hassut tavarat, joita ei uutena hinnan vuoksi ostaisi mutta kirpparilta kehtaa ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päätän etukäteen mitä maksan maksimi. Eli kaikkea kotiin ja perheelle, uudenveroista, uutta tai virheetöntä vanhaa, esim hopea ja kristalli, grafiikka.

Vierailija
4/5 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menny ne huonosti vaikka mielestäni olen edullisesti myynyt. kaikilla taitaa olla kaapit täynnä niitä itselläänkin.

Vierailija
5/5 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaatteet suurimmaksi osaksi ostettu jack & jonesista ihan siistissä kunnossa olevia(t-paitaa, kauluspaitaa ja farkkuja)

Kaikissa hinnat 1e-2,5e.

Sain kyllä jotakin omia siistimpiä paitoja hyvin menemään.

joulunalla kun oli myynnissä niin meni kaikki rompe: koriste-esineet, posliiniastiat, lasit, servetit, kynttilät, valokuvakehykset yms...

Vierailija:

Mulla menny ne huonosti vaikka mielestäni olen edullisesti myynyt. kaikilla taitaa olla kaapit täynnä niitä itselläänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi