Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mihin te lahjoittaisitte lasten ehjää ja siistiä perusvaatetta?

Vierailija
25.11.2008 |

Mä oon joskus kotiäitiaikoina jaksanut myydä kirppiksellä, sitten kun laiskuus iski, oon vienyt UFFin ja punaisen ristin keräyksiin...

Nyt taas olisi 3 muovikassillista käytettyä vaatetta (rikkinäiset heitetty tietty roskiin) annettavaksi, ja mietinkin onko jossain jotain keräystä meneillään?

Kaikkein kivointa olisi tietty kun olisi joku ihminen joka tarvitsisi, ja voisi suoraan antaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kysynyt neuvolasta tietääkö terkka ketään tarvitsevaa, seurakuntaan olen myös jotain vienyt

Vierailija
2/7 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kautta apu taitaa mennä oikeasti perille sitä tarvitseville. Olen nyt alkanut keräilemään muutamaan kassiin perusvaatetta ja pussit vien joulupatakeräykseen. Haluan auttaa nimenomaan suomalaisia vähävaraisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tällä hetkellä kerää tavaraa Afrikkaan. Olen Helsingistä.

Vierailija
4/7 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vien vaatteet joko suoraan Fidalle tai Helluntaiseurakunnan luona olevaan keräyslaatikkon.

Vierailija
5/7 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun kohtuuhinnan, jos vaan jaksat postittaa ja ovat sopivan kokoisia.

Vierailija
6/7 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat ehjiä ja siistejä. Lasten vaatteet kiertää tuttujen ja sukulaisten kesken paremmin, mutta jos ei jostain syystä lähde kiertoon niin Konttiin vien nekin. Kontista suuri osa päätyy Tampereen keskusvaraston kautta apua tarvitseville ja osa myydään jotta saadaan rahaa SPR:n toimintaan. Samalla lajittelu ym. työllistää useita työn tarpeessa olevia (esim. maahanmuuttajia joilla ei ole vielä riittävää kielitaitoa yksityisille työnantajille.)

Vierailija
7/7 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi