Mitä ihmiset ajattelevat ns. babyfacesta, siis naisesta? Olen ihan masentunut... :(
Olen 27, ja niiin babyface kun olla voi. Ihmiset luulevat mua yli 10 v nuoremmaksi, siis ihan teiniksi. Lisäksi olen lyhyt (160) ja hoikka, pitkä tukkainen. :( haluaisin näyttää edes aikuiselta, prkle.
Kommentit (5)
Tiesitkö että on aivan normaalia, että ihmiset varsinkin 30 v kieppeillä ovat sen näköisiä, että heistä ei arvaa päältäpäin minkä ikäisiä he ovat. Vaatteet, hiukset ja tyyli tekee paljon! Sama se onko sulla ryppyjä vai ei, ne saa aina meikillä piilloon ja monella ei edes ole vielä.
Toisaalta 20-30v voi näyttää jopa 40-50-vuotiaalta jos tyyli ja maku on tanttamainen, tai ihan jotain tyylitöntä, ja vaatteet hiukset mitä sattuu ja silmäpussit sopivasti.
Ole vaan onnellinen että olet nuoremman näköinen. JA jos haluat vakuuttavuutta, niin harjottele pukeutumaan tilanteen mukaan sopivasti ja asiaankuuluvasti.
Pahempi olisi olla aina vaan se sama tantta. Tai makunsa kullakin, en haluaisi aina näyttää samalta ja pukeutua ja laittautua aina jonkin yhden tiukan tyylin mukaan.
t. nainen 30v, jota on luultu 16-vuotiaaksi, useimmiten max 25-vuotiaaksi ja 45-vuotiaaksikin joskus
eivät luule enää! Mulla oli ihan sama homma, nyt 33 eikä enää luulla nuoremmaksi. Kyllä se ikä alkaa meissäkin näkymään, ole ihan tyytyväinen vaan. Muakin tuo harmitti aikoinaan, vaan nykyään kaipaan sitä!
Ilmeisesti pitkä ja kihara tukka, lattaperse ja olemattoman pienet rinnat yhdistettynä pieneen kokoon ei tuo lisää ikää, vaikka pukeutuisi miten.
Onhan se inhottavaa joutua todistamaan ikäänsä jatkuvasti, mutta eipä tuo muuten haittaa.
On erikseen teitä iättömän näköisiä, jotka pystyvät pukeutumisellaan vaikuttamaan siihen, minkä ikäisiltä näytätte. Sitten on meikäläisiä. Olen 30v. ja aina pukeudun tilanteen mukaan. Silti olen uusille tuttavuuksille aina max. 22v. (Eivätkä edes juttuni ole parikymppisen jorinoita ;).) Vähän häiritsee, kun yrittää kuitenkin olla uskottava aikuinen.
Vierailija:
Tiesitkö että on aivan normaalia, että ihmiset varsinkin 30 v kieppeillä ovat sen näköisiä, että heistä ei arvaa päältäpäin minkä ikäisiä he ovat. Vaatteet, hiukset ja tyyli tekee paljon! Sama se onko sulla ryppyjä vai ei, ne saa aina meikillä piilloon ja monella ei edes ole vielä.Toisaalta 20-30v voi näyttää jopa 40-50-vuotiaalta jos tyyli ja maku on tanttamainen, tai ihan jotain tyylitöntä, ja vaatteet hiukset mitä sattuu ja silmäpussit sopivasti.
Ole vaan onnellinen että olet nuoremman näköinen. JA jos haluat vakuuttavuutta, niin harjottele pukeutumaan tilanteen mukaan sopivasti ja asiaankuuluvasti.
Pahempi olisi olla aina vaan se sama tantta. Tai makunsa kullakin, en haluaisi aina näyttää samalta ja pukeutua ja laittautua aina jonkin yhden tiukan tyylin mukaan.
t. nainen 30v, jota on luultu 16-vuotiaaksi, useimmiten max 25-vuotiaaksi ja 45-vuotiaaksikin joskus
Monet veikkaavat iäkseni 16v. Oikeesti oon 24v. Mut mua ei se haittaa. Ikä ei ole koskaan merkinnyt minulle mitään.