ystäviä tuusulasta (hyrylä) ja lähiseud.
HEI!
Olemme muuttamassa kuukauden päästä hyrylään, ja itse paljasjalkaisena helsinkiläisenä olen aivan ihmeissäni tuusulan kunnan menoista ja touhuista=)
Kaverini eivät vielä ole ymmärtäneet muuttaa samoille sijoille, eikä heillä yhdelläkään ole vielä perheenlisäystäkään muuten, joten ehkä ihan heti eivät ole muuttamassakaan. Kyllä ovat outoa sakkia=)
Kaipaisin siis ammattitaitoista, paljasjalkaista opastajaa tai toista muuttolintua katraineen etsimään temmellyskenttiä leluineen, vaikka kahvipullaa ja sitten niiden pullien jälkeen liikuntaharrastuksiin ilman lapsia ja miksei koko perheen yhteisiin rientoihinkin.
Perheeseemme kuuluu pojat kohta 3 ja 1, sekä karvakuono kohta 1v, ja isä 28v. Itsekin olen samaa vuosimallia, lähinnä isän kanssa, joskus tuntuu kuitenkin, että enemmän lasten tasolla mennään=)
No, ota yhteyttä tänne tai säpöllä, jos tuntuu, että olet samoilla linjoilla!
piston.cup@pp.inet.fi
Kommentit (4)
kun 42 on viestin lukenut, mutta vastanneita on o, voisin tulla siihen tulokseen, että tuusulassa ei paljon kaveri seuraa löydy...Nostanpa kuitenkin vielä=)
Jengi on varmaan vaan talviunessa.
Kerropas jotain itsestäs, vaikka minkäluontoinen olet, mikä sua kiinnostaa tai mistä innostut jne. Ties vaikka meillä ois jotain yhteistä? En tosin asu Tuusulassa mutta meiltä on Hyrylään muuan hullu kilometri. Missäpäin Hyrylää se sun uus koti on?
natiainen78:
Jengi on varmaan vaan talviunessa.
Kerropas jotain itsestäs, vaikka minkäluontoinen olet, mikä sua kiinnostaa tai mistä innostut jne. Ties vaikka meillä ois jotain yhteistä? En tosin asu Tuusulassa mutta meiltä on Hyrylään muuan hullu kilometri. Missäpäin Hyrylää se sun uus koti on?
Pidän urheilusta (juoksu, spinning, kuntosali), koirien ja hevosten kanssa touhuilusta ja ulkoilusta. Olut, pitsa ja irtokarkit ovat kyllä yhtälailla listan kärkipäässä=) Toisaalta pidän myös kivoista vaatteista, joten urheilen säännöllisesti, vaikken mikään himoliikkuja olekaan.
Lasten kanssa on tietysti myös kiva puuhailla, ja tavallaan näiden kahden lisäksi kaipaisin vielä kolmattakin (ei samaan putkeen kylläkään). Eläimet ja luonto ovat lähellä sydäntä ja sitä luontoa sieltä hyrylästä haetaankin ja rauhaa.
Olen perheihminen, ja ehdottoman lojaali. Inhoan nykymaailman ylipinnallisuutta ja kevytkenkäistä suhtautumista. Itsepäinen olen tietyissä asioissa ja helkutin huono matematiikassa=)
Siinä ainakin jonkinlaista kuvausta minusta; entäs sinä sitten=)?
uusi koti sijaitsee siinä keskustan tuntumassa, vähän helsinkiin päin, ennen huonekaluliikkeitä. (en tiedä tarkemmin alueen nimeä). alkupäässä hyrylää.
emme muuttuneiden olosuhteiden takia muutakaan hyrylään. En saa viestiä poistettua, ja kun ihmiset turhaan lähettävät viestiä, siksi ilm.
Hauskaa kevättä kaikille!