Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet; Millainen nainen luokitellaan lahnaksi?

Vierailija
05.03.2008 |

Mitä naisen tulisi tehdä, jotta olisi ' aktiivinen' ?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen

Vierailija
22/35 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin nieriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2008 klo 12:52"]

[/quote] Aika iljettävää!

Ei naista saa haukkua "lahnaksi". Yhtä hyvin miestä saisi haukkua "kärsäksi". Me kaikki ollaan ihmisiä omine vikoinemme./ vilivallaton

[/quote]Jos mies ei sano omia mielipiteitään, hän on tossukka, jos sanoo, hän on iljettävä. Tällaista se on naisen logiikka välillä.

Vierailija
24/35 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä se on silloinkin

Vierailija
25/35 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aktiivinen nainen ei ole seksissä mykkä, eli jos se tuntuu hyvältä kun kyrpä soutaa pillussa, niin voihkintaa kehiin tai edes pientä yninää. Verbaalisuus on hyvä ominaisuus. Jos naiminen tuntuu hyvältä, niin siitä voi myös informoida miestä tyyliin: ' Nussi kovempaa...' , ' Työnnä syvemmälle...' tai ' Ihanan kova kyrpä...' . Aktiivinen nainen käyttää kroppaansa, eli kroppa liikkumaan. Lähetyssaarnaajassa voi hyväillä miestä käsillään ja lanteilla puskea vastaan. Kontillaan nainen voi puskea peppua vastaan ja pyörittää peppua. Ihan mitä tahansa kunhan ei ole totaalisen liikkumatta. Aktiivinen nainen ottaa myös ohjakset käsiinsä. Määrää missä asennossa naidaan, ottaa mieheltä himokkaasti suihin ja tarjoaa pilluaan nuoltavaksi. 

Tämä on täysin totta. Hyvä teksti

Vierailija
26/35 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei kaikki varmaan ole todellisia lahnoja.

Uskon että monet naiset eivät vaan väärän miehen kanssa ole löytäneet omaa villimpää puoltaan. Toisen kanssa voisi sopia paremmin yhteen. Jokaisen naisen pitäisi kokea tällainen " avainmies" , joka vapauttaa naisen nauttimaan ja osallistumaan. Sääli niitä joilla on ikinä ollut vaan yksi partneri, siitä ei lahna parane jos sattuu olemaan vääränlainen mies. Varmaan on niitäkin oikeasti estoisia naisia jotka eivät koskaan rohkene kuin jalkansa levittämään hiljaa peiton alla.

Ei kukaan mies mitään vapauta. Nainen joko on lahna tai ei ole. Seksi on KAHDEN kauppa eikä sitä että mies tyydyttää naisen

Vierailija
27/35 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuulkaas ny äijät

Jos mies osaa asiansa, niin eihän siinä nyt kukaan nainen v o i olla lahna!!! 

Eli jos muijas on lahna, niin vika on sussa. 

Jos nainen nauttii niin eihän siinä nyt jumalauta voi olla hiljaa, puristamatta miestä perseestä, raapimatta sen selkää ja liikuttamatta sitä lantiotaan. Saatikka huutamatta että SYVEMMÄLLE !!!! 

-mieheni ansiosta en ole lahna-

Ei ole miehen syy jos nainen on lahna

Vierailija
28/35 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mun äijä taitaa olla lahna!!!

En oo ikinä yhtä ähkäsyä kummenpaa kuullu. Ja jos jotain sanoo, niin pyytää kohteliaasi, että " voisitko taas tehdä niin ku viimeksi?" ja kun kysyn että miten niin ei edes kehtaa sitä sanoa. 

Mutta musta lähtee ääntä varmaan kahden edestä

Ei äänen käyttö tee ihmisestä lahnaa tai poista lahnuutta. Sillä ei ole merkitystä miten paljon ääntä pitää

Vierailija
29/35 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No mitä jos ei vaan nauti seksistä tuolla tavoin?

Minä olen seksin aikana hipihiljaa ja simmut tiukasti kiinni, koska haluan keskittyä vain ja ainoastaan siihen miten hyvältä se tuntuu. Aluksi voin liikutella lanteitani, mutta kun oikea asento on löytynyt ja nautinto ottaa vallan, jännityn ihan paikalleni siihen asti kunnes saan. 

Olen joskus miesten mieliksi kokeillut tuota voihkimista ja heilumista, mutta se vain tuntuu ja kuulostaa mielestäni typerältä, ja vie huomion pois hyvänolontunteesta. 

Saan kyllä orgasmin aina, ei siinä mitään, ja siinä mielessä en ole lahna ettenkö tekisi töitä seksin aikana. Usein olen likomärkä hiestä ja esim. vatsalihakset saattavat olla aivan krampissa kun olen jännittänyt niitä niin kovin. Orgasminikin on ulkopuolisen tarkkailijan silmin varmaan laimea - en huuda, en sätki, en kouristele. Hengitys vain kiihtyy ja kroppa saattaa vähän täristä. 

Olenko siis huono seksikumppani ja lahna?

Olet lahna. Ei se että teet ITSELLESI asioita tee sinusta aktiivista vaan se mitä teet toiselle

Vierailija
30/35 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:17"]

Mä oon ainakin nieriä.

[/quote]Taidat siis äännellä ja pieriä?

Vierailija
31/35 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla toisessa topicissa oli kuvaava teksti lahnasta.

Lahna makaa hievahtamatta, silmät kiinni, tissit kainaloissa ja tuhero kuivana.

Vierailija
32/35 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys ! Ei yksikää nainen ole lahna, vaan se on miehestä kiinni, millaista eloa saa naiseen aikaiseksi ! Lahnaksi voi kutsua naista joka on sammunut miehen alle ja silti mies bylsii häntä.

Vierailija
33/35 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lahnaksi voi kutsua naista joka on sammunut miehen alle ja silti mies bylsii häntä".

Ei tuossa ole lahnan kanssa mitään tekemistä, tuo on raiskaus.

Vierailija
34/35 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali nainen.

Vierailija
35/35 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollei naisella riitä itseluottamus/rohkeus olla noin avoin. niin vähempikin riittää. Pääasia on, ettei tarvitse panna koomapotilasta!

-Äijä

Tuntuiko se hankalalta ja turhalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi