Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käynnistyykö synnytys yhtäkkiä?

Vierailija
25.11.2008 |

Eli olen reilustu yliajalla ja odotan malttamattomasti synnytyksen käynnistymistä kunnolla. Useana päivänä on ollut polttavaa kipua selässä ja alavatsalla ja supistellu välillä tosi herkästi ja napakasti, mutta ei kivuliaasti. Olen synnyttänyt 2 kertaa aiemminkin, mutten ollenkaan muista alkoiko kipeät supistukset yhtäkkiä. Kertokaa kokemuksia....en jaksais enää yhtään!!!!!

-toivonsa menettänyt

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka kerralla käynnistetty synnytys, jossa supistukset muuttuivat vähitellen kipeiksi.

Vierailija
2/5 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vessaan klo 7 ja oli vähän jomotusta, luin lehden ja ajattelin että menen takaisin sänkyyn, kyllä se siitä ohi menee. Ei mennyt, herätin miehen klo 8, söi aamupalansa rauhassa, siinä vaiheessa jo tuskissani kiersin ympyrää. Klo 9 lähdimme kohti sairaalaa, kakkonen heitettiin matkalla mummolaan hoitoon, olimme siellä klo 9.30 ja neiti oli maailmassa klo 9.50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hätäkakat lapsiveteen eli vihreää puuroa mun vesi silloin.

Vierailija
4/5 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, kun odotan sitä tunnetta, että nyt tapahtuu tosissaan.Pieniä tuntemuksia ollut jo pitkään, mutta tuntuu, ettei tämä vaan käynnisty. Jokin jarruttaa. Yliaikasuuskontrollikin vasta perjantaina, sit melkein 42vk. En haluais kuitenkaan käynnistystä. Haluaisin synnytyksen käynnistyvän itsekseen.

Pitäkää kaikki peukkuja, että tänään tai huomenna viimeistään tapahtuu!

Turhauttaa niin hulluna.

-ap

Vierailija
5/5 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyi. Viikon sisään se nyytti sulla kuitenkin on, onnea siitä!

t: 3,4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän