Te jotka synnyttäneet useamman, mitkä ovat ensimmäiset raskauden merkit?
Eli oletteko jostain aavistaneet olevanne raskaana jo ennen testin tekoa?
Kommentit (10)
pari kertaa tein testin turhaan, kun oireilin samalla tavoin kun ekan kerran raskaana ollessa, ja sitten ne menkat aina alkoi joskus seuraavana päivänä.
vaikka mitenkään varma en kyllä ollut. Vatsassa nippailuja ja tuntemuksia. Kumman iloinen mieli. Nännit aristivat ainakin toisesta. Mitäs muuta.. en enää muista vaikka silloin nämä jutut oli tärkeääkin tärkeämpiä!
niiitä on tullut osannut liittää alkaneeseen raskauteen, mutta niitä on joka raskauden alussa tullut enemmän kuin minulla muuten.
Kolmas meni niin, että menkat olivat myöhässä jonkun päivän ja illalla nukkumaan mennessä oli ihan järkyttävän huono olo. Seuraavana päivänä oli sitten huisin kuuma kesäpäivä ja ajattelin loman kunniaksi ottaa jääkylmän oluen, mutta maistui aivan raudalle koko olut, joten en pystynyt juomaan sitä ollenkaan. Silloin epäilin miehelleni olevani raskaana. Mies taas epäili, että sressaan vaan liikaa, mutta kahden päivän kuluttua tein + -testin, minkä tosin jostakin tiesin olevan positiivinen.
alkoi kaikilla kerroilla jo ennen kun kuukautisten olisi kuulunut alkaa. Ja pysyi yhtä ärsyttävän lievänä ällötyksenä lähes loppuun saakka.
Ekasta olin 90 % varma, että testi näyttää plussaa (myös rinnat aristi ja lieviä pahoinvoinnin aaltoja) silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. testasin vahvan plussan.
Tokasta ei ollut mitään oireita. Olin ihan varma, että en ole raskaana! Testasin kuitenkin plussan ja tuolla tuo nyt nukkua tuhisee :)
aristavat, pingottuneet rinnat ja heikotus.
2 lasta olen synnyttänyt.
pitänyt alkaa mieletön pahoinvoinnin aalto. Niin ja kaksi raskautta.
saan tuon herpeksen aika harvoin, ylppäreissä, pääsykokeissa, raskauksissa