Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luitteko Eevasta Anneli Saaristosta?

Vierailija
04.03.2008 |

Todella koskettava juttu, tuli tippa linssiin. On hienoa, että joku uskaltaa kertoa noin arasta aiheesta noin avoimesti, itse en varmaan pystyisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä se laittoi itsenikin miettimään, että olinpa onnekas, kun sittenkin päätin muuttaa mieleni lapsettomuuden suhteen... Oli tosi koskettava juttu ja mahtavan rehellinen. Hatunnosto!

Vierailija
2/5 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis tahattomasti vai omasta valinnastaan lapseton?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pyydetty ystävänsä synnytykseen mukaan, oli niin järisyttävä kokemus, että masentui täysin siitä että oli itse jäänyt siitä ja äitiydestä vaille. Joutui unilääkeriippuvuuteen ja saattoi vain nukkua useita vuorokausia putkeen ennen kuin vihdoin sai terapia-apua ja on nyt pikkuhiljaa päässyt jaloilleen. Ennen ei ollut haaveillut äitiydestä, vasta nyt.

Vierailija
4/5 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hänestä aika yksinäisen ja katkeran vanhenevan diivan vaikutelman. Ei koskaan tervehtinyt, vaan katsoi pahalla silmällä ja jotenkin kateellisen oloisesti aina kun tulin kotiin tunteja pitämästä (työskentelin tuolloin opintojen ohella aerobic- ja tanssiohjaajana). Jotenkin tuntui ettei hän pitänyt nuorista, näteistä naisista... En viitsi täällä tämän tarkemmin kertoa mistä tämä käsitykseni tuli, mutta tällainen mielikuva minulle hänestä jäi.

Ei millään pahalla silti, hienoa jos on saanut elämänsä järjestykseen.

Vierailija
5/5 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sama nainan katsoi muita ihmisiä? Ehkä vähemmän kauniita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän