Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi laitetaan tytölle vain sukkahousut ja puseron päiväkotiin sisävaatteeksi?

Vierailija
04.03.2008 |

siis, toki jokainen saa käyttää niitä vaatteita mitä huvittaa ja mistä tykkää mutta kun 5v kävelee ilman hamette / collegehousuja mietin kyllä että MIKSI? eihän se hienoa ole, eikä kukaan varmasti voi tykätä että se on nättiä? vai?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olivat meillä kylässä. Ilmeisesti ei siis ainoa laatuaan.

Henkilökohtaisesti tykkään kyllä pukea lapsille ihan vaatteetkin, minusta pelkät sukkikset voivat olla vauvalla, joka konttaa tai opettelee kävelemään, ja silloinkin vain kotiasuna. Kylään tai muuallekaan ihmisten ilmoille en veisi pelkillä sukkahousuilla ja paidalla.

Hoidossa kyllä on tytöllä hame/mekko laitettu päälle haalarin alle, kun haen pois, en usko että on hoidossa päivälläkään ilman, paitsi nukkuessaan. Sitäpaitsi meidän tyttö (3) ei riisu vaatteitaan itse, mutta kyllä pukee niitä lisää kaapistaan ihan oma-alotteisesti, usin monta kerrosta päälekäin. Poika sitten on näitä kalsareillaan viihtyviä, ainakin lämpimään vuodenaikaan, mutta toki vain kotona.

Vierailija
22/32 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInun puolesta saa kotona hilputella miten haluaa. Tarhassa on tietty ihan housut ja paita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoilevat yms. jolloin omat hameet lentää hyvin nopeasti pois. Siellä ne viuhtovat menemään kuka minkäkin näköisenä, joku prinsessana ja joku kalsareissa poliisikypärä päässä. Minusta on ihanaa kun voivat ottaa hoitajatkin rennosti ja antavat lasten olla lapsia. Mitä siitä tulisi, jos joka leikin välissä pitäisi olla mekkoa takaisin kiskomassa ja tukkaa harjaamassa.

Vierailija
24/32 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapsilla ei ole niitä joissa on kamalat resorit lahkeissa. Suorat lahkeet pitää olla! Näin myös verkkareissa. Isommilla lapsilla verkkarit on kätevät, koska sujahtavat helposti ulkoiluvaatteiden alle.

Molemmat voivat olla myös siistejä!

Vierailija
25/32 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin lapsi tulee lähes joka päivä vastaan aluspaidassa, vaikka kotoa lähtiessä on ihan " oikeat vaatteet" päällä. Ja Helsingin keskustassa ollaan :) Collegehousuja joutuu meidän poika käyttämään, jotta osaisi itse riisua ja pukea ne vessassa käytyään.

Vierailija
26/32 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on niitä makuja yhtä monta kuin kirjoittajaakin. Minä olen kerran ostaut lapselle suorat kollarit, ja ne ne vasta hoopot olivat. Näytti pieneltä sedältä!

Vierailija
27/32 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joita ei tarvitse varoa. Sillä ei ole niin väliä, onko resorit vai ei. Itse ihmettelen niitä lapsia, jotka koko päivän kulkevat farkuissa. Farkut laitetaan myös haalarin alle. Ei ole mukavan tuntuiset! : (

Vierailija
28/32 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

n sulle niin tärkeä asia niin sä varmaan sitten _pakotat_ sen pitämään ne vaatteet päällä, vai kuinka.

Vierailija
29/32 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja joita ei tarvitse varoa. Sillä ei ole niin väliä, onko resorit vai ei. Itse ihmettelen niitä lapsia, jotka koko päivän kulkevat farkuissa. Farkut laitetaan myös haalarin alle. Ei ole mukavan tuntuiset! : (

Farkut ovat ohutta kangasta, säädettävällä vyötäröllä sekä elastaania sisältävää kangasta, eivät kyllä mitenkään estä lasta liikkumasta ja ahdista muutenkaan. Ovat lasten lempivaatteita!

Lasten mukavuuden nimissä heitä näkee puettavan jos minkälaisiin rytkyihin, mutta niin kai se sitten menee, että " rumat ne vaatteilla koreilee" .

Vierailija
30/32 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ulkoilun/ päivälevon jälkeen saattaa tyttö jättää sen pukematta takaisin - kun kotonakin siinä asussa tykkää olla. Legginsit ja sukat on muuten hyvä yhdistelmä, mutta nilkat tuppaa ulkoilussa jäämään helpommin paljaiksi. Toki meillä sitäkin yhdistelmää käytetään, kun tyttö yleensä itse ' valitsee' asukokonaisuutensa. Eli usein on mekon alla leggarit tai muut kapeat housut myös. Tunikoista ei meidän tyttö tykkää - nehän olisi sukkisten kanssa ' siistimmät' kans ja ulkona se olisi kuten t-paita siellä väliasun eikä tarvisi riisua ollenkaan.

Vierailija
31/32 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on todella monia. En esimerkiksi ymmärrä, miten farkut ovat jonkun mielestä siistimmät kuin verkkarit. Niinpä istunkin työpaikallani verkkareissa :)

Vierailija
32/32 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa, siis pelkillä sukkiksilla ilman hametta tai housuja. Mutta kaikki lapsethan on erilaisia.