Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IVF ja lihominen ja endometrioosi

03.03.2008 |

Miten teille muille on käynyt IVF:hän aikana, onko tullut paljon lisää kiloja? Mulle tuli hoidon aikana 4kg ja ne ei ole lähteneet vielään mihinkään, vaikka menkat oli ja meni ja nyt on luomukierron 19 päivä. Menkat siis alkoi jo pp8 ja testipäivä oli 20.2.2008 ja oli tietysti nega.

Endometrioosini ei myöskään tykännyt yhtään IVF-hoidosta vaan viimeiset 4 viikkoa on ollut kipuja koko ajan. Nyt onneksi alkaa helpottaa. Harmittaa tuo endo villintyminen, kun vasta olin laproskopioissa 9/2007 ja 10/2007 ja koko syksy meni oikeastaan niistä toipuessa. Toivottavasti seuraava kuu on parempi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samoja kokemuksia endosta. Meillä takana vuosi lapsettomuushoitoja, kolme IVF:ää, yksi pas, yksi keskenmeno ja yksi tuulimuna. Ja tänä aikana ole lihonnut 10kg ja endo ärtynyt todellakin!

Olen onneksi saanut apua luontaishoitojen puolelta endokipuihin (akupunktio, eurytmia ja homoepatia). Kirjoittelen niistä tuolla ensikoiden puolella. En ole viikkoihin sinne kirjoittanut, mutta kirjoitan varmaan tänään. Joten käy lukaisemassa sieltä tarkemmin ;o)

vehnis

Vierailija
2/2 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaan kolmen vuoden hoidot ja 10-15 kiloa plakkarissa. Mä kuitenkin veikkaan että se on lähinnä ylimääräisten hormonien tuomaa turvotusta, koska ei mulla kädet ja jalat oo samassa suhteessa turvonneet kuin keskivartalo ja peppu... Nyt tietty kiloja tulee ihan luvankin kansa vähäsen lisää kun vihdoin vaikuttaa siltä että on onnistuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla