isonkokoiset naiset!!
Onkohan täällä muita isonkokoisia naisia, jotka unelmoisivat pienemmästä minästä? Ja olisiko teillä kiinnostusta perustaa omaa laihdutusryhmää? Tarkoitan nyt siis naisia, joilla on painoindeksi yli 30. Itsellä pituutta 170cm ja painoa melkeen 100kg:(
Ilmoitelkaahan itsestänne jos kiinnostaa!
Kommentit (21)
Pituutta 168 cm ja painoa liki 130 kiloa :(((
Nyt olisi PAKKO tehdä jotain tai terveys menee. Eli olen kiinnostunut!
Osaisikohan joku perustaa msn-ryhmän tms? -ap-
Painoa oli vuoden alussa lähes 90 mutta nyt 82-83 ja jumittaa paikoillaan.
Motivaatio hukassa ja tukiryhmästä olisi varmasti apua.
Painoa raskauksien jälkeen yhä +17kg ja bmi 26.
Eikö riittäisi, että vaihdetaan meseosoitteet ja sitten keskustellessa voisi liittää kaikki yhteen? Muuten en tiedä miten voi tehdä..
-10
Kun tavoitteemme on sama: laihtua! :)
-ap-
Käyn suihkussa ja koitan sitten itse tutkia tuota msn-ryhmän aloittamista.. Ei se kovin vaikeeta voi olla:D palaan linjoille kohta!
-ap-
täälä eräs yksin yrittäjä.
bmi on 29 tai 30
Muutkin, meseosoitteita kehiin?
omani:
nooramus @ hotmail . com
Ja mun laihdutusblogi (jos kiinnostaa) : http : / / ohuemmaksi . blogspot . com /
Kaveri kerto että meseryhmän voi luoda näin:
messengerin pääikkunasta Yhteystiedot ja sieltä luo ryhmä
T:10
Eli perustan sen nyt ja ilmottelen kohta lisää. -ap-
Kelpaisiko IsoNkokoiset Naiset? ;) -ap-
Eli, nyt on ryhmä perustettu.. Ne, joita nyt kiinnostaa liittyä suljettuun ryhmään niin laittakaa vaikka googleen msn yhteisöt hakusanaksi, sieltä terveys ja hyvinvointi --> tukiryhmät-> paino ja sieltä etsitte isonkokoiset naiset ja lähetätte jäsenhakemuksen.... Tulikohan nyt mahdollisimman epäselvästi?:) -ap-
Liittykää rohkeasti mukaan! Mutta toivon aktiivisuutta, jottei tsempitys sitten lässähdä.
-ap-
" vähän vähemmän" ylipainoinen liittyä? Tuo ryhmän kuvaus vain oli jotenkin poissulkeva.
Mutta laita jäsenhakemusta tulemaan! Tavoitehan meillä kaikilla on sama: laihtua:)
-ap-
Vierailija:
No kait sinne sitten voi.. olen jo 1 bmi 26 hyväksynyt.. mutta enemmän toivoisin niitä reilusti ylipainoisia...
Mutta laita jäsenhakemusta tulemaan! Tavoitehan meillä kaikilla on sama: laihtua:)
-ap-
163cm ja 89kg . tällainen mahalihava olen : )
Samat mitatkin kuin sulla.