Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*LOKA lentää... siis lokakuisten uusi pino!*

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys täältäkin. Meidän Annilla on ollut pari päivää tiheämpi syömisjakso. Ei syö vielä muuta kuin tissiä. Saa nähdä milloin sitten raaskin/kehtaan aloittaa kiinteiden maistattamisen.

Hyvin nukkuu yöt, toisinaan herää max kaksi kertaa syömään. On jo pidempiä hereillä olo jaksoja. Kolme neljäkin tuntia saattaa valvoa putkeen ja sitten nukuttaa taas. Nyrkit on suussa hyvin usein. Ei käänny vielä selältä mahalleen, mutta kova on yritys. Mahalta selälleen on kääntynyt muutaman kerran (vahingossa). Ääntelee kuin olisi eläintarhassa. Hih!

Sunshine kyseli, herääkö miten herkästi. Toisinaan on kyllä niin herkkäuninen, että hiiren suhupieru herättää jo.

Hiihtolomaviikko on joo..meidän kimulit on tapellut tänään ihan kiitettävästi. Onneksi nyt tilanne rauhallisempi kun esikoinen meni mummolaan yöksi. Kävivät enimpiä höyryjä päästämässä kun isä ja ukki käyttivät hiihtämässä tyttöjä. Oltiin aamusta jo ulkona kun oli niin ihana sää.

Sainpas ostettua meillekin DIGI TV:n. Nyt taas katellaan telkkuu. Lapset kattoo aamulla lastenohjelmat ja ip:llä pikkukakkosen. Toisinaan sitten DVD:ltä jotain lasten ohjelmia.

Jahas, lattialta tuli komento, että maitoa ja äkkiä. Ei jaksa enää katsella lelujaan.

Hyvää viikonloppua kaikille.

Miranneli

Vierailija
22/27 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks räkänokka kirjoittelee, olen koko viikon ollut hirveessä räkätaudissa ja yskinyt kuin rakkikoira, esikoinen on myös yskiskellyt mutta Veikka on toivottavasti vielä säilynyt tältä. Räkäinen on kyllä välillä. Multa lähtee kohta ääni, käheys lisääntyy köhimisen myötä mutta onpahan seksikäs :-)) (olo ei kyllä tosiaan).

Käytiin neuvolassa tänään, poitsu on 8785 g ja 69,3 cm, hattu 45,5 cm. Eli potra poika. Kerroin tätsylle että poika on ollut tosi kärtty viime päivät ja syöminen yhtä tuskaa. Meinasi että kaura kannattaa jättää toistaiseksi ja muutenkin jättää joku kiinteä ateria väliin ja korvata se maidolla. Että olen kai intoillut liikaa kun luullut että jätkä tarvii ruokaa noin paljon.... Nyt sitten ilta- ja aamupuurot muuttuu velleiksi ja välipala maidoksi ja katellaan tuleeko muutosta. Voihan jätkänpätkä tietty tehä hampaitaki...

Nyt täytyy lopettaa, ollaan menossa syömään miehen veljen luokse, hänen aasialaissyntyinen vaimo on kokannut ihanaa ruokaa :-)

Mukavata viikonloppua lokakuiset!

George ja Veikka 5 kk ja risat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ylhäisessä yksinäisyydessäni istuskelen ja ihmettelen mitä tekis. Lapset on nukkuneet jo pari tuntia ja mies tuossa soitteli että on kotona puolen tunnin kuluttua. On taas järkkäillyt asiansa niin hyvin, että huitelee menoissaan pe ja la ja tulee kuulemma su krapulassa kotiin. No, mulla on kyllä naapuruston mammojen kanssa tiukat suunnitelmat ensiviikon lauantaille, että silloin otan sitten takaisin...

Nyt oon kyllä YKÄlle kade! Ihan ite oon saanut kokkailla taas ihan itelleni (esikko söi kyllä nätisti nuudelit mun väsäämästä wokista). Olispa luksusta jos pääsisi seuraan syömään eksoottisia pöperöitä!

HERKKÄUNISUUDESTA: mein vauva ei ole kovin herkkä äänille, kakkonen kun on. Kyllä se välillä herää koviin ääniin, mutta vain jos olisi jo muutenkin heräilemässä piakkoin. On toi isosisko sen verta kova häsäämään että on tottunut... ;) Sellainen " ongelma" kyllä on, että jos on liian hiljaista niin tuo ei osaa nukkua. Melkein aina on sitten ainakin radio päällä jos vauva on unilla (ei tietty yöllä sentäs). Selkeesti tykkää nukahtaa muiden juttelua kuunnellen, mitä tutummat äänet, sen parempi.

Olipa päivällä vähän vaaratilannettakin taas, kun huomasin ettei vauva saanut unilta herätessään toista silmää auki - hirveesti punotti ja vettä valui, ja kosketusherkkäkin oli. Yritin kattoa olisko siellä joku roska ollut, mutten nähnyt mitään (eikä sitä kauhean helppo ole katsoa kun toinen huutaa ja viuhtoo). Rauhottui kuitenkin hetkeksi leikkimään ja nukahti sitten uudestaan, eikä herättyään enää ollut moksiskaan. Hiton hankala olisikin ollut yksin lähteä lääkäriin noiden kahden kanssa. Vaikka olisihan naapurin mummot varmaan esikkoa tarvittaessa katsoneet... Mutta että kaikkea kanssa. Hyvä kun selvittiin säikähdyksellä.

Ja nyt pitäis vissiin mennä maitobaaria avaamaan. Tyyppi heräilee näin iltasella tosi usein syömään. :/ Vaan eipä tätä enää kauaa jatku, 6kk iässä tässä taloudessa loppuu yölliset ruokapalvelut (tai niin nyt luulen). Muutenkin tuntuu hurjalta että täysimetys on kohta ohi. Ei vielä tekisi mieli ruveta soseiden kanssa pelaamaan...

Vierailija
24/27 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tässä muutaman sanasen kirjoitan. Sänky kutsuu jo, mutta täytyy nyt nauttia tästä hetken rauhasta, joka tässä talossa vallitsee.

Se mun kantoliina on sellainen kudottu? malli, ei trikoota. Vein sen komeroon, voi olla, että se unohtuu sinne aika sujuvasti. Täytyykin käydä katsomassa tuolta kantoliinakanavalta ohjeita, kiitos vinkistä!

Meillä meni viime yö ihanasti, poika söi vain kerran. Itse kyllä heräsin kahden aikaan ja tissit pinkeinä odotin, että milloin herää syömään. Kolmelta sitten poju imaisi maidot ja jatkoi unia vielä 6.30 saakka. Kyllä täytyy sanoa, että yöt on parantuneet kiinteiden aloituksen jälkeen, ainakin nyt näyttää siltä.

Lasten tv:n katselusta. Meillä on ollut digiboxi ehkä pari vuotta, tallentava sellainen. Aamuisin ei niinkään katsella ohjelmia, mutta illalla menon saa rauhoittumaan kun laitetaan pikkukakkosta pyörimään. On päiviä, jolloin katsovat enemmän ja taas joinakin päivinä ei ollenkaan. Tv:n katselua en ole rajoittanut, kun eivät kuitenkaan jaksa liikaa sitä tuijottaa. Eri asia on tietokone, jossa on rajoitus puoli tuntia päivässä. Muuten meillä esikoinen istuisi illat pitkät pelaamassa.

Leppoisaa viikonloppua kaikille!

T. Nezzie

Vierailija
25/27 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPEAA NAISTENPÄIVÄÄ meille kaikille ihanaisille naisille!

terveisin Ykä

ps. Suhni, syötiin eilen aivan ihanaa Steamboat-nimistä kiinalaista (?) fondueta, keiteltiin liemissä kaikenlaista lihaa, kalaa, kasviksia jne. Oli nannaa! Pitäis joskus mennä kälylle oppiin, jotta oppisi tekemään kinkkiruokaa (joka on suosikkiani)

Vierailija
26/27 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas täällä hiljaista. Toivottavasti kaikki on mukavaa naistenpäivää viettämässä!

Vierailija
27/27 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vietellään krapulapäivää. Ei toki omaa, vaan miehen... Läksi eilen aamupäivällä kavereidensa kanssa hummaamaan, ja tarkoitus oli kai tulla kotiin jo yöllä, mutta toisin kävi. Kymppiuutisten aikaan tuli tekstari " kiitos" , oli tainnut löytää kassiinsa piilottamani jallupullon... ;) Siis " itseaiheutettu" krapulapäivä. Tuulettukoon nyt kunnolla, on ollut kuin persiiseen ammuttu karhu tässä lähiaikoina...

Vauva töräytti taas hillittömät kakat 6.00, siitä alkoi aamumme rattoisasti. Nyt hän on ekoilla unilla ja me tässä esikon kanssa nautiskelemme teetä ja kakkua, esikon toiveesta. :) Tässä vaan odotellaan että aika kuluisi, ja voitaisiin lähteä puistoon. Ei sinne ennen 10 kannata lähteä ellei halua leikkiä ihan yksin...

Mun mies muistaa vuodessa tasan yhden juhlapäivän, ja se on naistenpäivä. Synttäreitä tai vuosipäiviä se ei koskaan muista. Sainkin eilen oikein kauniit kukat ja brumbergin suukkoja. :)

Vauva on ollut aika kärttyinen nyt pari päivää, olisko sitten niitä hampaita tiedossa? Suussa pitää koko ajan olla vähintään tutti ja nyrkki, ja kuolaa valuu... No nyt ton esikon kärsivällisyys alkaa loppua, pitänee lähteä häntä viihdyttämään. Hauskaa päivää kaikille!