Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimi Fiona

03.03.2008 |

Tietääkö,tunteeko kukaan yhtään Fiona nimistä tyttöä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli koulussa yksi 1970-luvulla syntynyt ja eräällä tutulla on samanniminen parivuotias. Tosin molemmilla on ollut jollain tavalla monikulttuurinen perhe, vaikka kotikielenä onkin ollut suomi. Alun perin skotlantilainen nimi. (Ai niin, ja kaverin exä oli myös Fiona, mutta hän olikin sitten aito skotti.)

Vierailija
2/7 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asunkin Englannissa. Taalla se on noin nelikymppisilla naisilla suhtyleinen nimi, ei lainkaan lapsilla tai vauvoilla. Tunnen myos Iona ja Rona-nimiset, molemmat Skotlannin saarien mukaan nimettyja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös tunnen useammankin Fionan, jotka ovat kaikki irlantilaisia, 30-42v. Olen siksi pitänyt nimeä irlantilaisena, mutta behindthename.com' in mukaan (ja kuten tästäkin näkyy) se on myös skotlannissa käytetty nimi. Tuon nettisivuston mukaan Fiona on feminiini nimestä Fionn, joka tarkoittaa iiriksi vaaleaa tai valkoista. Itse tykkään nimestä tosi paljon!

Vierailija
4/7 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläpä oma pikku tyttöni, olimme viime kesänä rannalla niin viereisellä filtillä oli myös täysin samanikäinen Fiona.

Vierailija
5/7 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai aivan kärkipäästä. Emma Fiona sellainen suomalainen tytön nimi on tullut vastaan.

Vierailija
6/7 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kosovollaisen Fionan. Asuu suomessa. Minusta se on kaunis nimi!

Vierailija
7/7 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiona on minusta maailman ihanin nimi ja olen yrittänyt tyrkyttää sitä meidän molemmille tytöille, muttei ole mennyt miehen seulasta läpi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä