Loukkannuinko turhasta?
Tänään piti mennä miesystävän vanhempia tapaamaan miehen tyttären synttäreille. Asiasta oli puhuttu, muutamanakin päivänä, olin ostanut lahjan, hankkinut lapsilleni hoitajan ja miettinyt vaatetusta, meikannut jne. Vartti ennen lähtöä mies kuitenkin perui koko jutun, kun tyttö voi hermostua! Laitoin viestiä takas et olis ollu kiva perua pikkasen aikasemmin, ja sitten tuli et tule nyt sitte. En mennyt, ja nyt koko juttu mun syy, ja olen loukkaantunut turhasta!! Olenko?
Kommentit (10)
Onko sulla siis mitään suhdetta tähän sun miesystävän tyttäreen vielä kehittynyt? Nyt kuulostaa siltä ettette oikein vielä tunne toisianne, vai miksi tyttö muuten tulostasi hermostuisi?
Ihmeellistä minusta on kyllä tuo että varttia ennen perutaan ja sitten yritetään lepytellä ja ottaa sanoja takaisin... Mutta joo. Kyllä minä loukkaantuisin miehelle tuollaisesta, että viimetingassa peruu. En tiedä onko se " kypsää" tms. mutta minulle ainakin olisi aivan luonnollinen reaktio :)
alkaa jutella kanssasi ja luottaa sinuun.
Se vaikuttaa hieman asiaan... Joka tapauksessa oli tosi typerää ilmoittaa asiasta noin lyhyellä varoitusajalla. Tiesikö mies varmasti, miten paljon valmisteluja olit asian eteen tehnyt?
ekaa kertaa ?
sinänsä ehkä vähän huono ajankohta tavata lapsi ja tulevat appivanhemmat ekaa kertaa jos siellä oli synttärihulinat käynnissä. mutta 15 min ennen peruminen oli todella tökeröä.
Oli ne sitten kenen vaan! Mitään yliyrittämistä sellainen ole..
Olen tavannut lapsen aiemminkin..
ap
Siis ihan kuin linnan juhlat olisi kyseessä...
valmiiksi, siis että on puhtaana juuri ne mitä haluaa pukea ennen vierailuja jne. Outoa?
Minkäikäinen lapsi?