Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut vuoden alusta 11kg ja sitä ei kuulemma huomaa mistään..

Vierailija
02.03.2008 |

Kuinkahan paljon pitää lähteä, ennenku huomaa??

Paino nyt siis pudonnut 92kg->81kg.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kai sun vaatekoko esim pienentynyt?

Varmaan vaan joku ilkeä ja kateellinen noin sulle sanonut! Hieno pudotus ainakin mun mielestä! Onnittelut!

Vierailija
2/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan en usko ettei näkyis... Mutta jos se joka sanoo, näkee sut jokapäivä ei välttämättä huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tilanne nyt -13,5 kg tämän vuoden aikana ja vain harva on huomannut.

Olen päättänyt että en välitä ja kesään mennessä he taatusti huomaavat kun paino tippuu lisää, tavoite on 20 kg kesään mennessä.

Vierailija
4/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kommennti tuli tänään anopin suusta. Kehui naapurin rouvan laihtumista. Minä siihen sitten sanoin, että mullakin on mennyt uuden vuoden lupauksen kans hyvin, 11kiloa jo lähtenyt. Siihen anoppi tuumas, että " niinkö? ei sitä kyllä vielä huomaa" . Jotenki iski helvetinmoinen masennus!

Viimeksi esikoisen syntymän jälkeen laihdutin 94kg->78kg ja silloin eräs ystävä, joka ei ollu nähny minua 4kuukauteen, totesi, että " herrajestas, mihin olet kadottanu puolet itsestäsi" eli silloin sen kyllä huomasi!

Ehkä nytkin, kun vielä muutama kilo lähtee...

Vierailija
5/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka paljon laihtuisit.

Minä laihduin opiskeluaikana 14 kg parissa kuukaudessa (74-> 60) ja silloinen paras ystäväni väitti ettei huomaa sitä ollenkaan.

Moni muu luokallani kyllä huomasi =)

Vierailija
6/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan edelleen laihduttamista ja niin kuin tuossa aiemmin sanoin teet sitä itsellesi et muille et edes anopille.

Vierailija
7/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin tahdittomista puheista älä piittaa.

Hyvää kevättä sinulle!

Vierailija
8/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti on painosi pudonnut ja näytät varmasti hyvältä. Jatkaa samaan malliin ja anna anopille lisää kateuden aihetta.

Vierailija
9/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihtunut 7 kiloa vuoden alusta ja itse en huomaa (paitsi housut alkaa tippua jalasta), mutta tutut sanoo, että sen näkee. Kysy joltain " puolueettomalta" - anoppi ei välttämättä halua kehua miniää mistään...

Vierailija
10/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihudttanut n. 17 kiloa puolessa vuodessa ja olen siitä myös saanut hyvää palautetta. Älä lannistu vaan jatka samaan malliin.

Vierailija
11/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsekin huomaat pienentyneesi ja vaatteet ovat tulleet isoiksi niin pakko sen on olla niin.

Vierailija
12/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma anoppini ei ole ikinä kehunut minua mistään asiasta! Tyttäret kehuu kyllä minullekin, vaikka ei niin kauheasti aihetta olisikaan.

Vierailija
13/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän siis ei halunnut kiinnittää asiaan huomiota, koska kelpasin hänelle hyvin ylikiloinenikin :) Ja koska olin nuoruudessani anorektikko... Hän siis ei oikein innostunut " laihdutushömpötyksestäni" hyvästä syystä, vaan ennemminkin halusi siirtää huomioni tärkeämpiin asioihin.

Voisiko anoppisi tapauksessa olla kyse samasta? Tosin jos hän samaan aikaan hehkuttaa jonkun toisen laihdutusurakkaa, niin anoppisi kyllä kuulostaa ällöttävältä :-/ Onko hänellä itsellään syömis- tai itsetunto-ongelmia...? Siltä kuulostaa. Pää pystyyn vaan!

Vierailija
14/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiellän sen, että olen huomannut. Koska jos kerron huomanneeni, tunnustan samalla myös huomanneeni, että olet ollut lihava. Ja sitä minä en halua tehdä.

Vierailija
15/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kouluaikoina, ja se tosiaan laihtui aika paljon. Sitten vasta tajusin kun hän siitä itse sanoi, että just joo, onhan se juonut rasvatonta maitoa ja valinnut aina kevyen lounaan jne. Kyllä tunsin oloni tyhmäksi, mutta pöljä kun olen... En vain ollut valistunut laihduttamisesta silloin, sitä paitsi murrosiässä ihmiset muuttuu muutenkin, no seli seli. Kaveri taisi loukkaantua. :(

Voi olla, että jos on tosi läheinen niin sitä muutosta ei huomaa. Mutta minusta tuo kyllä kuulostaa kateelliselta, tai muuten vittuilulta. Tuollaiset jotka aina muita kehuu maasta taivaaseen niinkuin piikittelynä...

Tosi hienosti tehty, ja toivottavasti pääset tavoitteeseesi kesään mennessä. :)

Vierailija
16/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sellainen 80-kiloinen nainen on vielä ISO, että kun on noinkin paljon laihdutettavaa niin ei se heti näy. Muutama kilo vielä niin kyllä näkyy sitten, nyt vaan tsemppiä ja innolla jatkamaan kun on noin hyvin alkanut.

Vierailija
17/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä ole välttämättä niiiiin ISO.

Vierailija
18/18 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 kg ei välttämättä näy niille, jotka muutenkin tapaavat sinua usein. Ja jos habituksesi on pysynyt jokseenkin samana, n. kymmenen kilon painon muutokset puoleen tai toiseen eivät ihan hirveästi vielä muuta ulkonäköä.

Jossain kohti sitten tapahtuu se muutos, joka tekee eron. Se saattaa oikeasti olla parin kilon päässä. Minulla esim. tuo kilomäärä on juuri 80 kg. Kun painan alle 80 kg, esim. vaikkapa 77-79 kg, saan kovasti kehuja ja olen omasta mielestänikin ihan kyllin " hoikka" . Nyt, kun painan vähän päälle 80 kg, tunnen itseni ihan tantaksi, eikä kehujakaan ihan samalla tavoin tunnu tulevan... Olen pariin otteeseen laihduttanut suuren kilomäärän, parhaimmillaan yli 30 kg. Monet huomasivat vasta, kun olin pudottanut yli 20 kg...

Älä masennu tai luovuta! Tärkeintä on oma hyvä olosi, joka kasvaa jokaisen pudonneen kilon myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme