Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylässä kakalla käynti, miten hajuhaitat, noloa välillä

Vierailija
02.03.2008 |

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa on jos wc:ssä sattuu olemaan avattava ikkuna. Mitään hajusteita en ala siellä suihkuttelemaan. Eikä yleensä ketään ole sattunut menemään heti perään sinne vessaan.

Eipä mulle paskahätä varmaan ole tullutkaan kylässä juuri koskaan, ehkä kerran tai kaksi.

Vierailija
22/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin sairaalassa terveitä onkaan?

mainitsinkin oikean ruokavalion. ja muistaakseni mainitsin myös terveen suoliston.

t. 23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on, että kaikkien kakka haisee ja prinsessatkin käy kakalla... :) Ei siitä kylässä kakkaamisesta kannata mitään kamalaa mörköä ja huolta itselleen luoda :)

Vierailija
24/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuskin sairaalassa terveitä onkaan?

mainitsinkin oikean ruokavalion. ja muistaakseni mainitsin myös terveen suoliston.

t. 23

Vierailija
25/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomaan kyllä milloin on tullut syötyä esim. rasvaisempaa ja lihapitoisempaa ruokaa ihan paskan hajusta. Olen siis aika lailla samaa mieltä 23:n kanssa.

Vierailija
26/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosraskaudesta jäi peräpukamat vaivaksi eikä niitä paranna yhtää se, että pidättelee kakkaa. Kakka pakkautuu siihen peräaukon suulle ja suoli venyy -> ummetusvaiva pahenee.

Vierailija
27/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaveri joskus kans kertonut tästä " ominaisuudesta" , en voinut uskoa todeksi. Itse käyn kakalla about 3-4 kertaa päivässä, ei onnistuisi pidättäminen tuollaisia aikoja. Joskus harvoin jää yksi päivä välistä, mutta normaali tilanne on tosiaan tuo useampi kerta päivässä.

Vierailija
28/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laittaa ensin paperia pönttöön alustaksi. kaikkein vittumaisimpia tilanteita on ne kyläpaikat, joissa vessa ei vedä kunnolla ja jää puolet lillumaan vetäisyn jälkeen pönttöön.

Vierailija
29/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eivät sielläkään kaikki suolistosairaita ole. Esim. jos sinulta olisi jokunen luu murtunut ja sinut pestäisiin sänkyyn niin ei se sinun kakan hajua kaiketi ainakaan ihan heti muuttaisi :) Ja kuten kätilö mainitsi jo synnyttäjät. Erikseen voin mainita, että veriuloste ei haise mitenkään mieltäylentävältä...

Vierailija
30/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on satunnaisesti ärtynyt paksusuoli, mikä tekee kaikenlaista jäynää.

Vierailija
31/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkotan kysymykselläni sitä kirjaimellista p:tä?

Vierailija
32/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yleensä nolota kakalla käyminen, mutta se kyllä käy nolottamaan jos joutuu tosiaan vetämään monta kertaa, jos kyläpaikassa on huono vessa. Tulee sellainen olo että toiset miettivät sen kuullessaan minun vääntääneen jotkut megasuperpökäleet sinne

Vierailija
33/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja vessa siivottoman näköinen. Silloin toivoo, että vessaan olisi jätetty WC-ankkaa ja harja, jotta voisi vähän siistiä.

Mulla paskahätä tulee viidessä minuutissa ja sitä on tuskallista pidättää. Joten odottaminen himaan saakka ei oikein luonnistu, ellei nyt ihan naapurissa ole käymässä.

Vierailija
34/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku tuossa jo aiemmin mainitsikin, jokainen ihminen kakkaa ja en ole minäkään vielä hajutonta kakkaa tavannut. Olen myös synnytyssalin kätilö.

Synnyttäjiltähän tulee yleensä aina kakkaa ponnistusvaiheessa, toisilta vähemmän, toisilta enemmän. Itse olen siihen kokolailla tottunut, ei siis häiritse tippaakaan. = D Minun ammatissani on miljoona kertaa ikävämpiä, rasittavampia ja kurjempia asioita kuin kakka.

Ja meillä saa käydä kakalla, jos kylään tulee. ; ) Itsekin olen ottanut sen linjan, että käyn kakalla, kun kakattaa. Muunlaisesta toiminnasta aiheutuu lähinnä harmia itselle.

Oletteko koskaan ajatelleet, että ennen, kun oli ulkovessat, ei ollut mitään hajuhaittaongelmaa, kun siellä puuceessä haisi jokatapauksessa pahalle. Kenenkään ei tarvinnut miettiä, kehtaako käydä isommilla asioilla!

Vierailija
35/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te alatte paskalla käymään ja lopetatte panttaamisen kun saatte oikein mehevät verta vuotavat pukamat.

Paskalla käynti on yhtä luonnollista kun syöminen.

Vierailija
36/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kakka tosiaan haisee melkein kukkasille =) Miehen kakka taas on lähes aina tainnuttavan hajuista, vessaan ei ole asiaa ainakaan kymmeneen minuuttiin sen jälkeen. Mutta se syökin epäsäännöllisesti, ja tosi yksipuolisesti.

Vierailija
37/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä teidän mieliksenne ala tässä koostumusta selittämään tarkemmin.

Ja kun jossain suolistossa vuotaa niin sitä veriulostetta sitten TULEE eikä niin pieniä määriä. Ainkain siinä vaiheessa kun ovat meillä teholla. Ei tule kuin yksi hirveämmän hajuinen kakka mieleen kuin tuo edellinen.. mutta taisin luvata jossain jättää tarkemmat sepustukset :)

T. 25? ja joku muu alkupään nro

Vierailija
38/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/40 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä vessa heti tortun jälkeen ja pyyhi takapuoli vasta sitten ja vedä sitten uudelleen. Eli mitä nopeammin kakka poistuu huoneesta, sen vähemmän jää hajuhaittoja;)

Vierailija
40/40 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö porukka oikeesti käy paskalla ku ne on lomalla :D??!!

Hitot vaikka naapurit ja tutut kuulisi, se kuuluu ihmisen arkipäivään