182 cm pitkä nainen vastaa kysymyksiinne.
Kommentit (16)
Kysyy toinen 182 cm pitkä nainen, jota varsinkin mummot kääntyvät tuijottamaan.
Onko miehen etsiminen tuottanut vaikeuksia? Voisitko seurustella itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?
on ollut vaikeuksia saada mies. Painan 132 kg joten miettikää siitä miltä mä näytän! ap
" vain" 180 cm. Mut ylpeä pituudestani. Oon tosin myös hoikka. Ainoa haittapuoli on vaikeus löytää tarpeeksi pitkiä housuja. Ikinä en kulkisi itseäni huomattavasti lyhyemmän miehen kanssa, haluan tuntea itseni pieneksi ja somaksi miehen rinnalla :-)
Mut ap:lle: laihduta hyvä ihminen. On kivaa olla pitkä ja hoikka!!
Vierailija:
" vain" 180 cm. Mut ylpeä pituudestani. Oon tosin myös hoikka. Ainoa haittapuoli on vaikeus löytää tarpeeksi pitkiä housuja. Ikinä en kulkisi itseäni huomattavasti lyhyemmän miehen kanssa, haluan tuntea itseni pieneksi ja somaksi miehen rinnalla :-)
Mut ap:lle: laihduta hyvä ihminen. On kivaa olla pitkä ja hoikka!!
Mitä pitäs kysyä...? Yhtälailla multa voi kysyä, olen 172 cm. Hohhoijaa...
Tosin mies on nytkin 5 cm lyhyempi, 10 cm:n ero voisi ehkä jo häiritä...
housuja nykysin löytyy pitkillekin naisille, varsinkin jos on sopusuhtainen! Aikaisemmin housut olivat minulle aina liian leveitä vyöröltä,mutta nykyisin löytyy ihan pitkille ja hoikillekin sopivia.
Minulle ei ole koskaan kelvannut lyhyempi mies,vaikka vientiä riittäisi pätkienkin keskuudessa,mutta EI kiitos.
En antaisi senttiäkään pois pituudestani, päin satoin, kengistäkin löytyy aina paljon korkoa! ;)
t.184cm
Pituuden plussia? Ei ole. Inhoan pituuttani. Miinuksia kaikki muut,.