Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NAINEN, mitä haluaisit, mitä et kehtaa (tai voi) pyytää?

Vierailija
02.03.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on kieltäytynyt nuolemasta peppualuetta, eikä anaaliseksikään häntä kauheasti kiinnosta. Joten niitä osaan olla pyytämättä, tietää kyllä, että haluaisin, ja odottelen josko hän lämpenisi ajatukselle :). Yleensäkin meillä puhutaan näistä toiveista.

Ja suhde muuten ei kaadu vaikka tämä haave ei koskaan toteutuisikaan. Seksissämme on sen verran paljon muuta kivaa, että nautin kyllä.

Vierailija
2/6 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen pyytänyt mieheltä, että joskus alistais minut sängyssä, ottas rajusti, vetäs tukasta, läpsis perseelle jne. Mutta en oo koskaan vielä tuollaista kyytiä saanut. Liian kiltti mies ;o) No, ajatus kiihottaa mutta olen kuitenkin 99% tyytyväinen seksielämäämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma on se, etten voi kuvitella sellaista mieheni kanssa harrastavani. Meidän seksimme perustuu intiimille läheisyydelle ja hellyydelle. Olemme joskus yrittäneet yhdessä jotain vähän rajumpaa juttua, mutta se menee vain nauramiseksi ja tuntuu kornilta.

Vierailija
4/6 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärimmäisen mustasukkainen mieheni on vetässyt tästä niin lahjakkaasti kerran herneet nenään, että yritin vääntää sen vitsiksi ja päätin olla sanomatta siitä enää ikinä. fantasioin siitä silti usein ja haluaisin toteuttaa... vaikka salaa.

Vierailija
5/6 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kehtaa enää pyytää, kun ei suostu ikinä.

Vierailija
6/6 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormi sinne on jo kelvannut hyvin, joten ehkäpä uskallan tätäkin ehdottaa vielä. Ja toisin päin olisi kanssa kiva. Mies ei vaan ole ennen mua harrastanut ollenkaan pyllyjuttuja, joten vähän ujostuttaa...