Onko teistä OK että lukion ope ostaa 17v tyttärellenne lahjoja??
Lisäksi on muutenkin turhan tuttavallinen. Mitä tällaisessa tilanteessa voisi tehdä? Vaikka tyttö on pian täysi-ikäinen eli 18v, mutta onko tuo nyt ihan sopivaa? Kuulema oli aikonut hankkia jotain suurempaakin yo-lahjaksi.
Kommentit (16)
Eli tarkoitan, ettei ole esim. perhe-ystävä, sukulainen tms.
Muussa tapauksessa viittaa johonkin muuhun, eli ole pikaisesti yhteydessä suoraan esimieheen eli rehtoriin.
joka oli samalla ilmaisutaidon opettajamme. Kyse oli vanhemmasta naisesta, jonka kanssa olimme jotenkin samalla aaltopituudella. Ystävyytemme on jatkunut nyt lukion jälkeen jo 15 vuotta.
Oli välit oppilaiden kanssa miten hyvät tahansa. Mielestäni se ei kuulostakaan lainkaan ammatilliselta käytökseltä.
suhde muuten sallittu kolmannen asteen oppilaitoksissa? Ihan mielenkiinnosta kysyn ;)
Terveisin nimim. hiton hyvää seksiä amk:n opettajan kanssa.
Eihän se laitonta ole, mutta opettajilla ei ole oikeus " metsästää" panoseuraa opiskelijoista. Tai siis kouluilta yleensä annetaan tällainen ohjeistus.
Vierailija:
suhde muuten sallittu kolmannen asteen oppilaitoksissa? Ihan mielenkiinnosta kysyn ;)Terveisin nimim. hiton hyvää seksiä amk:n opettajan kanssa.
naimisissa entisen oppilaansa kanssa. Ja opetta oli siis nainen, olivat tavanneet oppitunnilla. Heillä oli jo yhteinen lapsi siinä vaiheessa, kun oli mun opettajana.
Vanhalla luokkakaverillani oli suhde opettajan kanssa. Opettaja oli noin 30-vuotias ja teki pidempää sijaisuutta. maanantaisin tyttö kehui muille tytöille, kun oli viikonloppuna ollut yökylässä opettajalla. kertoi aika tarkasti seksistä. muut tytöt kuunneltiin punaisina, oltiinhan vasta ysillä. Jutut eivät olleet keksittyjä, sen tiedän. kyseinen tyttö oli muutenkin erittäin kokenut ja poikaystävät olivat aina vanhempia.
Vierailija:
naimisissa entisen oppilaansa kanssa. Ja opetta oli siis nainen, olivat tavanneet oppitunnilla. Heillä oli jo yhteinen lapsi siinä vaiheessa, kun oli mun opettajana.
Siis olivat myös ysillä. En yhtään ihmettelisi vaikka olisi pannutkin jonkun kanssa.
Onkohan pätevä opettaja. Oletteko huomanneet, että kun lehdissä kirjoitetaan jotain outoja juttuja opettajista, on usein " opettaja" ollut joku epäpätevä sijainen.
lahjomista. En ole ikinä kuullut vastaavasta ilman taka-ajatuksia. Itsekin sain kyllä lukion opettajalta lahjoja, mutta hänen kanssaan seurustelinkin, virallisesti vasta lukion jälkeen, mutta ei se lukion aikainen touhukaan ihan viatonta ollut... Itse olin kyllä silloin jo 19v ja tämä opettaja vain 9 vuotta vanhempi, en pitänyt sitä mitenkään outona tai huonona juttuna.
Seurustelin siis ammattikoulun opettajan kanssa ollessani 22v. Hän oli 30v. Opiskelin siis linjalla, jossa oli aikuisopiskelijoita (yo-pohjainen). Emme koskaan " käyttäytyneet sopimattomasti" koululla. Eräs toinen opettaja tiesi, oli miehen kaveri, sekä luokkakaverini tiesivät meistä.
naisen kanssa. Pidetään vielä ihan kaverimielellä yhteyttä, kun kuitenkin seurusteltiin melkein viisi vuotta.
-27-
Kävisin kyllä keskustelun jos toisenkin lapseni kanssa tuollaisessa tilanteessa!