Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsetko Turun seudulle lastenhoitajaa kesäksi?

01.03.2008 |

Heippa!

Täällä olisi tarjolla 21-vuotias iloinen, oma-aloitteinen ja reipas hoitaja lapsillesi kesäksi! Olen toisen vuoden sosionomiopiskelija ja etsin kesätöitä lastenhoidon parissa. Olen toiminut Mannerheimin Lastensuojeluliiton lastenhoitajana vuodesta 2003 eteenpäin ja lukion & nykyisten AMK-opiskelujen ohella hoitanut hurjasti eri-ikäisiä lapsia. Olen muutenkin osallistunut paljon MLL:n toimintaan käymällä erilaisia kursseja lastenhoitoon liittyen sekä osallistunut mm. perhetapahtumiin. Olen ollut myös 12kk perheessä hoitajana hoitaen 3v tyttöä 45h/vko. Opiskeluissani olen suorittanut 10 viikkoa työharjoittelua pienten lasten kanssa (päiväkoti & lastensuojelulaitos) ja keväällä suoritan taas viiden viikon harjoittelun päiväkodissa. Viime kesän hoidin 1- ja 2-vuotiaita lapsia yksityisperheessä. Kokemusta, halua ja intoa siis riittää! :-) Tällä hetkellä hoidan säännöllisesti vajaan vuoden ikäistä pientä tyttövauvaa. Isompien lasten kanssa tykkään muun muassa askartelusta, lorukorteista ja muista leikeistä niin sisällä kuin ulkona. Sosionomiksi valmistun vuonna 2009 ja saan lastentarhanopettajan kelpoisuuden.

Sinä Turun alueella (Turku, Raisio, Naantali ym.) asuva lasten vanhempi, ota ihmeessä yhteyttä ja kysy lisää!

S-posti: snowie17@hotmail.com

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi