Pakko katkaista välit yhteen ihmiseen, nyt meni hermo!
MIkä ihme tätä naista vaivaa?!?
Tämä nainen pettää miestään lähes joka kerta, kun ovat viihteellä. Heillä on kaksi alle 2v lasta, jotka yleensä hoidossa isovanhempien luona kun tulevat paikkakunnalle.
Tämä nainen laukoo jatkuvasti typeriä juttuja. Puhuu pahaa yhteisistä tuttavistamme ja arvostelee heitä jatkuvasti.
On sanonut monta kertaa, että hänellä on alemmuuskompleksi seurassani.
Hänen vanhempansa ovat ns varakkaita ja tunnettuja paikkakunnallamme. Hän on adoptiolapsi.
Kolmisen vuotta takaperin syytti minua siitä, että yrittäisin varastaa hänen miehensä!!! Me ollaan tämän miehen kanssa ystäviä piiiiitkän ajan takaa, eikä välillämme ole yhtään mitään muuta kuin ystävyyttä.
Eilinen oli sitten kaiken pohja, kun tämä ko ihminen alkoi haukkua siskoani minulle. Esitti typeriä kommentteja siitä, että siskoni on todella hoikka...
Luultavasti nyt katkaisen välit tähän naiseen ihan kokonaan. Ei mun tarvitse jaksaa kuunnella sen juttuja vaan sen takia, että hänen miehensä on ystäväni.
Kommentit (4)
ja itse adoptoitu. Juuri tuossa vaiheessa monilla adoptoiduilla tulee pintaa omat hylkäämiskokemuksensa. Mutta ei sinun kuitenkaan tuollaista käytöstä tarvitse hyväksyä!
mutta miten niitä välejä katkaistaan. Sanotteko toiselle, ettette halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan ja selitättekö asiaa jollain tapaa? Vai oletteko vaan vastaamatta puheluihin yms. yhteydenottoihin ja välttelette tapaamisia kunnes toinen ymmärtää mistä on kyse.
Itselle ei ole koskaan moista tilannetta tullut vastaan, eikä uskoakseni tulekaan. Kuulostaa aika dramaattiselta tuo välien katkaisu.
Kun tuntuu hakevan hyväksyntää milloin kavereiltaan, milloin vieraiden miesten sängystä...
ap
Katkase ihmeessä välit!