Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluasitko kumppaniksesi poliisin?Perustele

Vierailija
01.03.2008 |

Olen tapaillut yhtä komeaa ja ihanaa poliisia ja kaikki hänessä kiinnostaa kovasti. Tuleekohan kuitenkin joskus myöhemmin suhteessa eteen, että " ei nyt tehdä jtn, koska se ei olisi fiksu/laillista" . Itse tuppaan olemaan rämäpää ja joskus kiva repäistä ja tehdä vaikka tuhmuuksia. Onko jonkun mies poliisi, voisi myös kertoa onko ne kotona virkaintoisia:)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava ja fyysisesti hyväkuntoinen

Vierailija
2/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on öitä poissa kotoa ja liikkuu huonossa seurassa...

Lisäksi pieni palkka ja näkee liikaa elämän raadollista puolta --> muuttuu kyyniseksi...

Eli ei kiitos! Tosin jos rakastuu, niin ei se ammattia katso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulee itsellekin turvallinen olo. Itsekin teen kolmivuorotyötä joten siihen olen tottunut, mutta työn vaarallisuus on kyllä totinen tosi. Mutta ei kai suomessa sentään poliisin työ ole niin hirveän vaarallista??

ap

Vierailija
4/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei ollut silloin vielä kun aloimme seurustelemaan eli joskus yli 10 vuotta sitten:)

On totta, että vuorotyö on raskasta siis miehelle itselleen sekä perheelle. Varsinkin kun on pieniä lapsia.

Mutta niinkuin sanotaan, kaikkeen tottuu. En voisi kuvitella miestä joka tulee joka päivä neljän jälkeen kotiin ja lösähtää siihen sohvalle makaamaan:)

Lisäksi usein joulut, juhannukset ym. juhlapyhät mies on töissä.

Joskus joku on voivotellut, kun esim. jouluna mies on töissä ja lapset " joutuu" viettämään osan pyhistä " ilman" isää. Meillä kyllä lapsetkin on kasvaneet näihin poliisien työaikoihin joten mitään itkupotkuraivareita ei ole tullut koskaan vaikka iskä joutuisikin lähtemään aattoiltana yövuoroon.

Kun miehellä on vapaata niin omistautuu lapsille täysillä. Ja sitäpaitsi kun itselläni on päivätyö ma-pe niin lapsillekin tulee kuukaudessa vaan n. 14 hoitopäivää.

Ja osaan todellakin nukkua yöni yksinkin, monesti kun mies on yövuorossa niin nukutaan lasten kanssa kaikki samassa sängyssä.

Kyllä se niin on, että enemmän poliisin työssä saa oksennuksia väistellä kuin luoteja. Eli en pelkää, että jotain sattuisi työvuorossa. Voi sattua tietenkin, mutta en mä voi koko aikaa sellasia ajatella. Todennäköisemmin se onnettomuus sattuu kuitenkin vapaa-ajalla.

Ööööö... en muista enää mitä kysyit, heh heh:)

Vierailija
5/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaarallista. Tappouhkaus vähintään kerran viikossa.

terv. poliisin vaimo

Vierailija
6/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi pelätä kokoajan hänen puolesta. Onhan se vaarallinen työ ja pitkät työajat ja varmasti työ seuraa kotiinkin

Vierailija
7/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalinta kertoo kuitenkin ihmisestä paljon, itse pidän luonteenpiirteitä ainoastaan positiivisina.

5, onko

Vierailija
8/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on saanut tappouhkauksia kans aika usein. Tosin putkan ovella niitä pyydellään jo anteeksi.

Tasan yhden kerran miehelleni on joku narkki on uhannut tappaa meidät kaikki. Kyllä se hieman hätkähdytti mutta toisaalta, tyyppi ei kuitenkaan tiedä mieheni nimeä eikä todellakaan mitään meistä. Ja varmasti oli myös niin aineissa ettei muista sanomisiaan seuraavana päivänä.

6

Vierailija
9/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, onko käynyt mielessä että rennompi tai rentumpi mies olisi ollut pitkässä juoksussa hauskempi?

Ja onko sillä niin suurta merkitystä kuinka paljon sitä palkkaa saa, itse sairaanhoitaja.

Onko 5:n mies tiukka kasvattaja?

ap

Vierailija
10/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappouhkauksia! Kai kännissä heitettyjä, vai pelkäätkö tosissas??

Itse asutaan hkissä joten ajattelis että massaan mahtuu kasvottomia, mutta maaseudulla varmasti erilaista.

Kyllä lapsille varmasti välittyisi hyvä arvomaailma...

hymyilyttää kuvitella itseäni kys miehen rouvana. Ihanaa olla ihastunut..

mietityttää kuitenkin.

ap

Vierailija
11/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, olkoon se ammatti mikä tahansa mutta mitään sohvaperunamiestä en jaksaisi katsella:)

Pakko sanoa, että meillä minä taidan olla tiukempi kasvattaja;) Kyllä isukilla on pidempi pinna ja jaksaa kauemmin sovitella ja neuvotella. Toisaalta mä oon paljon lasten kanssa yksin ja kahden pojan kanssa on pakko pitää kuria ettei ne ala hyppiä silmille:)

Itse olen muuten päiväkodissa töissä.

Vierailija
12/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissani en ole kyllä koskaan pelännyt. Joskus jos mies on ollut useamman tunnin ylitöissä eikä ole ilmoittanut siitä niin silloin alkaa kyllä kieltämättä ajatukset laukata. Mutta yleensä aina kerkiää kyllä ilmoittaa jos menee ylitöiksi.

6

Vierailija
13/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuuko sitä sitten juhlimaan juhannusta ja joulua " ilman isää" niin ettei katkeroidu? Itsellänikin tosiaan vuorotyö, mutta eipä tuo ole minua lapsettomana haitannnut.

Saako kysyä, rakastuitko mieheen enemmän ammatin takia??

ap

Vierailija
14/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kyttää mun tekemisiä jo muutenkin kokoajan. arvatkaa monestiko mut viime viikolla pysäytettiin?

jos poliisi tällaisen pikkurikollisen vaimokseen ottais, ei se kauaa ois poliisi.

Vierailija
15/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on kuitenkin niin, että esim. joulunpyhinä on yksi yövuoro ja sitten on sen jälkeen pari vapaata. Tai sitten pari päivävuoroa. Eikä meillä ole mitään erityisiä perinteitä joita pitäisi vaalia jouluisin ja juhannuksena. tehdään mitä keksitään ja onhan meillä isomavanhempia ja kavereita joiden seurassa voidaan olla, ettei me nyt ihan keskenämme täällä homehduta:)

Saa kysyä, me ollaan oltu yli kymmenen vuotta yhdessä enkä silloin edes tiennyt, että mies haluaa poliisiksi. Tai tulihan se ilmi mutta ei se vielä moneen hakenut poliisikouluun. Oli mm. armeijassa töissä välillä. Kyllähän se alkuun varsinkin oli niin hienoa ja se työasukin kieltämättä laittoi polvet veteläksi. Onhan se edelleen aika sexy jos tulee kesken työpäivän kotona käymään. Mutta onhan se muutenkin. Niin hyvin tuon jo tunnen, että sama mikä kaapu sillä on päällänsä niin rakastan sitä silti.

Vierailija
16/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vuorotyö (+toki tuossä pitkät vapaat )

-Työ on aika vaarallista. Alkaen narkkien taskussa olevaan neulaan käden tökkäisystä siihen, että joku hullu voi uhkailla hänen/perheen henkeä Jälkimmäinen toki 1. harvinaisempaa suomessa, jopa erittäin epätodennäköistä...?

-Poliisi näkee PALJON pahaa, lasten heitteille jättöjä, tapettuja, hakattuja, raiskattuja jne. mikä yleensä vaatii pään nollaamista (alkoholilla varmasti aika usein?) ja tekee ihmisestä kyynisen...?

-Palkka ei ole järin suuri, työn laatuun nähden.

-Paljon vaikuttaa myös se, onko passipoliisena puhallutuksia tekemässä, vai tutkiiko pedifiilirengasta.

Vierailija
17/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran mitä tiedän, niin narkit on hyvinkin yhteistyöhaluisia yleensä. Eivät uhkaile likaisilla neuloilla. Ei ainakaan mun miestä ole kertaakaan uhkailtu likaisella neulalla ja voin sanoa, että yhdessä välissä oli hyvinkin paljon narkkien kanssa tekemisissä. Näin ainakin täällä ja suuri kaupunki kyseessä.

6

Vierailija
18/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies käyttää todella harvoin alkoholia. Saunakaljan tai pari yleensä mutta kyllä ne pään nollaamiset tapahtuu sitten ihan muilla keinoin.

6

Vierailija
19/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap lähtee soittaa tulevalle sulholle:)