Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen kylypyhuoneen haluaisit?

Vierailija
01.03.2008 |

Millaiset kaakelit?

Säilytystilat?

Sauna?

Valaistus?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt olisin valitsemassa niin laittaisin turkoosi-valkoiset mosaiikit tai jotain muuta kesäisen uima-allasmaista...

Kylpyamme on mulle tärkeämpi kuin sauna, mutta tietysti jos molemmat mahtuvat niin aina parempi. Saunan suhteen mulla ei ole mitään erityisempiä toivomuksia, mutta muurattu kylpyamme olisi aika hulppea, ja siihen sen verran leveät reunat että niille mahtuu pinoamaan kynttilät, kylpysuolat, samppanjalasit ja naistenlehdet... Jos tila riittäisi niin suihku vielä erikseen, ettei tarvitse kömpiä aina ammeen reunan yli.

Edelleen jos puhutaan tosi isosta kylppäristä niin ainahan säilytystila (pyyhkeille, likapyykille jne.) on hyvästä, mutta minimissään tarvitaan sen verran kaappia että kosmetiikka, vessapaperi ja vaipat mahtuvat piiloon.

En haluaisi kylppäriin pesukonetta jne. koska ne häiritsisivät mun uima-allasfantasiaani, mutta jos on pakko niin ovien taakse. Nykyään pesen vaatteeni taloyhtiön pesutuvassa, ja se sopii mulle jatkossakin.

Vierailija
2/3 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en halua mosaiikkia tai voimakaita värejä, koska ne tulevat näyttämään vanhanaikaisilta nopeasti. Pienempää laattaa korkeintaan yhteen yksityiskohtaan. Samoin minusta pöydän päälle tulevat malja-altaat ovat rumia.

Puuta, valkoista, harmaata. Luonnollisia sävyjä, joita jaksaa katsella pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpyhuoneremontti. Uusi kylppäri tulee olemaan vaaleasävyinen, isot marmorikuvioiset vaalean beigen sävyiset kaakelit, kunnon valaistus ja peilikaappi. Ylellinen matto ja suihkuverho ja kullatut pyyhekoukut, haitaripeili jne.

Minusta vaaleat värit ovat parempia, kylpyhuone on mielestäni sellainen paikka ettei siellä pahemmin sisustella, tekstiilien vaihtoa lukuunottamatta. On hyvä että kaikki on ajatonta.

Säilytyskalusteisiin on myös hyvä kiinnittää huomiota, esim. peilikaappiin saa hyvin purkit piiloon, ei tarvitse pitää tavaraa esillä joten siivouskin sujuu helposti.