no joko selvis et mihin se Mandi kuoli??
Kommentit (14)
ja minä ku kuvittelin, että Stokkalla.
Annetaan rauha vainajalle!! ja omaisille!!
sairauskohtaus, anoreksia, hirttäytyminen jumbossa/stockalla, huumeet... Kun huhumylly tästä vielä kasvaa niin eiköhän niitä varmoja tietoja vielä tule lisää...
Mutta kai täällä saa sentään kysellä?
jotta miksi joku ei sitten voi kysyä ääneen? Kaikki me samaa asiaa mietitään.
ja senkin jälkeen laulanut ja näytellyt.
...av kun välittää niiiiiiiiiiiiin paljon omaisten surusta, juujuu ;).
jo monta viestiä tähänkin ketjuun. Kun mua niiiiiiiiiiiiiiin paljon ärsyttää nuo tekopyhät hymistelijämammat, jotka kuitenkin ovat olleet itse koko päivän haaskalla ja lukevat jokaisen ketjun. Ja kommentoivat samalla lailla. Oikeasti olen sitä mieltä, että kenenkään kuolemalla, tapahtui se millä tavalla vaan, ei tule mässäillä!
Vierailija:
jo monta viestiä tähänkin ketjuun. Kun mua niiiiiiiiiiiiiiin paljon ärsyttää nuo tekopyhät hymistelijämammat, jotka kuitenkin ovat olleet itse koko päivän haaskalla ja lukevat jokaisen ketjun. Ja kommentoivat samalla lailla. Oikeasti olen sitä mieltä, että kenenkään kuolemalla, tapahtui se millä tavalla vaan, ei tule mässäillä!
Niin mäkin olen oikeasti sitä mieltä, mutta avaan ketjun ja keskustelen siinä..? Mä olen oikeasti vähän parempi ja fiksumpi, mutta avaan ketjun jne... Ja TE olette tekopyhiä, MÄ olen oikeasti hyvä, fiksu, empaattinen, en mässäile... :-D Ihanin ikinä.
MUT SE ON VAAN HUHU!