Reagoisitko sinä jos ystäväsi kertoisi (ov)
olleensa yllättäen sairaalassa tutkimuksissa?
Lähetin ystävälleni viestiä olleeni kokeissa sairaalassa eikä hän ole vastannut mitään viikkoon :( Tuli tosi paha mieli. Muutenkin mieli vähän herkkä kun en ole saanut tuloksia ja mietin mikä on vialla.
Kommentit (12)
Näin ajattelisin minä.
Jos mulle joku tuollaisen viestin lähettäisi, lähettäisin viestin takaisin ja kysyisin mikä on, ja tahtooko jutella.
Eli mun mielestä aika törkeää sun ystävältä olla reagoimatta.
olisin niin ällikällä lyöty siitä että joku TEKSTAA tuommoisesta asiasta.
Tekstiviesti on tarkoitettu lyhyitä Tiedoksi-tyyppisiä ilmoituksia - jotka eivät odota vastausta, tai lyhyitä joo/ei-tyyppisiä suljettuja itsestään selviä kysymyksiä varten. Mitään isompaa ja monimutkaisempaa sillä ei kommunikoida. Keskustelut vakavien sairaksien tutkimuksista käydään naamatusten ja ei-vakavien sairauksien tutkimuksista ei puhuta ollenkaan.
Olisin tosi-ihmeissäni jos saisin tuommoisen tekstarin. Pitäisin sinua kajahtaneena.
6 - ehkä tuo on sinun tapasi käyttää tekstareita, mutta ei minun tai ystäväni. Meillä ollut tapana viestittää ihan kaikista asioista.
ap
testarit ovat teinien ja köyhien tapa kommunikoida
lähettäisi mitään puolivillaisia tekstiviestejä. Eihän ihmissuhdetta voi hoitaa tekstiviestin avulla!
Ap:n kysymykseen vastaisin että kyllä tottakai reagoisin, mutta sekin on mahdollista ettei sun viesti mennyt edes perille. Niin käy aina joskus.
Vierailija:
Eihän ihmissuhdetta voi hoitaa tekstiviestin avulla!
astaisi saaneeni viestiä. Odottaisin soittaisiko kyseinen ihminen ja ottaisi asian keskustelussa esille, utelemaan en noin vakavaa asiaa alkaisi.
Kerrottakoon teille tekstareita teineinä pitäville, että ystäväni lähettää myös tärkeistä asioista tietoa tekstareina. Se on helpompaa kun ei ole voimia puhua, mutta haluaa jakaa jonkun ison jutun. Kyseinen ystäväni kertoi mm. keskenmenostaan tekstarilla ja sanoi, ettei jaksa puhua puhelimessa. Itse tein nyt samoin eikä hän edes vastaa.
keskenmenosta kaikille jotka tiesivät raskaudesta. Viikkoja oli silloin 12. Muotoilin viestin vielä tyyliin että haluan että tiedätte meitä kohdanneesta surusta muttta en jaksa jutella. Musta olisi ollut tosi raskasta soitella ihmisiä läpi. Tän viestin pohjalta osa sitten soitteli parin päivän päästä ja kyseli että jaksatko jutella. Musta tekstaria voi käyttää surullisten asioiden kertomiseen. Mulle ystävät lähetti muuten kannustus tekstareita vastauksena
Terveisin 14
En tosin ole saanut mitään tekstaria että olisit käynyt tutkimuksissa...
vain tekstaa eikä soita asiasta