Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen äidin sisaruksia kahdet kaksoset, omassa suvussa äidin isän perheessä kaksosia, pelottaa jos yritän raskautta

Vierailija
29.02.2008 |

että tulee kaksoset. mikäköhän on todennäköisyys?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos isovanhempasi on kaksonen ja äitisi ei, olet sinä seuraava kohde ;) Ja tämä ei ole nyt varma tieto, että näin olisi!

Vierailija
2/7 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin sanotaan ja ollaan tutkittu, mutta tiedä sitä sitten.

Joten periaatteessa sulla ei pitäis olla mitään hätää, ellei äitisi äidin puolelta löydy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin kaksosuuden riski on 30-34 v esikoista odottavilla äideillä

Vierailija
4/7 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies voi toki periyttää tätä ominaisuutta tyttärelleen, eli ap:n tapauksessa todennäköisyys voi olla hieman kohonnut.

Vierailija
5/7 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joko sattuu kohdalle tai ei. Minulla on kaksoset ja ainoat ennen minun kaksosia syntyneet kaksoset ovat isäni siskolla.

Vierailija
6/7 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identtisyys ei periydy, on vain sattumaa että hedelmöittynyt munasolu jakautuu. Taipumus " kypsytellä useampaa munasolua kerralla" on periytyvää, mutta siihen ei tosiaan miehen siittiöt vaikuta.

Vierailija
7/7 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä (nais)kaksosetkin saa kaksosia, vieläpä aika suurella todennäköisyydellä. Tuosta äidiltä tyttärelle periytymisestä en tiedä, että siis ei vois periytyä isältä tyttärelle. Tiedän nimittäin yhden, jonka isällä kaksossisarukset (ei siis itse kaksonen) ja tämä tytär alkoi odottamaan kaksosia. Toinen tuli sitten kuitenkin pois, eikä tullut kuin yksi vauva.

Mun äidillä on kahdet kaksoset, joista minä yksi. Ja mulla on kaksoset. Lisäksi äidin yhdellä siskolla on kaksoset. Toisella siskolla vain yksi lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi