Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä omituista, että kerho-ohjaaja ottaa lapsesta kuvan vessassa?

Vierailija
29.02.2008 |

Onko teistä omituista, että kerho-ohjaaja ottaa lapsesta kuvan vessassa?

Hei,

Tyttäreni, 3-vuotta, aloitti kerhon ja hänen on ollut vaikea käydä siellä pissalla, koska siellä ei ole pottaa vaan tavallinen pönttö. Kerran on jo tullut housuunkin sen vuoksi. Tänään kun menin hakemaan tyttöä kerhosta, niin kerho-ohjaaja tuli näyttämään minulle kamerakännykän kuvaa, että Katja kävi tänään pissalla pöntöllä. Minusta se oli kovin outoa ja jotenkin asia alkoi vaivaamaan minua nyt kun tulin kotiin.

Onko teistä omituista kuvailla lapsia vessassa?

Tiedän tämän kerho-ohjaajan, hän on toiminut vuosia kerho-ohjaajana eikä siis ole mikään kadulta tempaistu tapaus.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi äidille näyttää kuinka hienosti tyttö oli toiminut! Miksi aina ihmetellä pieniäkin asioita?

Vierailija
2/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienet hysteriaan tai ainakin lievään liioitteluun taipuvainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan lapsesi houkuteltu pytylle sillä, että otetaan sitten valokuva ja näytetään äidille? Meidän penskat (omat ja hoidokit) saa tuolla keinolla tekemään vaikka mitä vastenmielistä.

Ihan ok toimintaa lastenohjaajalta.

Vierailija
4/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim on yrittänyt houkutella etukäteen: " Tule pöntölle, niin otetaan siitä kuva ja näytetään äidillekin" Tai lapsi on mennyt itse pöntölle, jolloin hoitaja on pyrkinyt kehumaan häntä ja vielä korostanut kehuja sillä, että otetaan kuva äidillekin näytettäväksi. Tai sitten lapsi on itse pyytänyt, että otetaan kuva, kun hän on lopulta uskaltanut käydä pöntöllä (ehkä hoitaja on juuri aikaisemmin ottanut kuvan jostain muusta tilanteesta vanhemmalle näytettäväksi ja lapsi on saanut tästä idean).

Vierailija
5/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oudolta. Onko se luvallistakaan napsia kuvia? Kyllä se pelkkä kertominen olisi riittänyt.

Vierailija
6/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa

Vierailija
7/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jospa tässä kuitenkin on kyse tuosta pöntöllle houkuttelusta...

Vierailija
8/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se sen kuvan sitten poisti kännystä!!!!!!muuten olisin kyllä vähän huolissaan!!!!

Vierailija
9/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei mene kuvaamaan mun lapseni paljasta takapuolta oli motiivit mitkä hyvänsä.

Vierailija
10/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi siis täysin intimiteettisuojaa?

Miytä jos joku kuvaisi sun takapuolta ja näyttelisi muille?

Vierailija
11/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ap edes olisi tunnistanut, kenen takamus kuvassa on, jos näin olisi ollut. Kun lapsi istuu pytyllä, yleensä ei paljoa näy mitään intiimiä. Ainoa paljas kuvassa näkyvä osa on useimmiten jalat.