Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä ei ole lapsiperheen oikeasta vaikeasta elämästä tietoakaan.

Vierailija
29.02.2008 |

Tarkoitan sitä, että meillä on tosi vahva tukiverkosto. Lapset on 1-2 krt kuussa mummolla yökylässä. Ei siksi, että menisimme minnekään, vaan koska he haluavat. Olen siis kotona ja katselen yleensä telkkua tai lueskelen. Ja nukun yöni pomppimatta, huonosti kylläkin. Saamme lapset aina hoitoon, jos tarve vaatii. Halusinpa sitten kauppaan, kampaajalle tai kirjastoon yksin. Käyn kyllä kaupassa ja kirjastossa lastenkin kanssa, mutta joskus yksinkin. Jos tulee äkkilähtö lääkärin itsellä, saan silloinkin lapset hoitoon.

Joskus tunnen kuitenkin itseni väsyneeksi ja häpeän sitä, koska tiedän että on paljon perheitä jotka eivät olosuhteiden pakosta saa lapsiaan hoitoon. Tunnen siis syyllisyyttä siitä, että meillä on asiat niin hyvin enkä kehtaa sitä ääneen sanoa ystäväpiirissäni. Tiedän, että minua moitittaisiin siitä, että " pukkaan" lapsia hoitoon enkä itse " halua" niitä hoitaa. Vaikka pääasiassa hoidankin...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä huolta tukiverkostasi että se pysyy. Hienoa että osaat arvostaa sitä.

Me ollaan just niitä " onnettomia" , edes maksullisia lastenhoitajia ei tänne meille asti tule lapsia hoitamaan. Lähin akuuttiin tarpeeseen pyydettävä henkilö on 150 km:n päässä...Pännii.

Vierailija
2/2 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan pode syyllisyyttä, se on vissiin joka äidin ongelma, syyllistyä jostain.

Ja toisten ajatuksista ja tuntemuksistahan sinä et ole vastuussa, joten pahat ajatukset ovat sitten heidän oma ongelmansa. Kunhan et käy leuhkimaan, sehän nyt ärsyttäisi ketä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla