Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kunnon sähköpostiosoite?

Vierailija
29.02.2008 |

Mistä mä saisin helposti ja nopeasti kunnollinen etunimi . sukunimi -sähköpostiosoitteen?

Oon free-toimittaja ja tarvitsisin asiallista ja uskottavaa osoitetta työssäni. Mulla on vaan niin tavallinen nimi, että ainakin gmailissa ja luukussa nimeni on jo varattu.

Sähköpostin pitäis olla hyvä ja sinne pitäis sopia tavaraa.

Just meni entinen nettikirje . fi -osoite alta, tuli vaan kirje laajakaistan tarjoajalta, että osoite lopetetaan. Argh, suututtaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näin.

Vierailija
2/7 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hyvä, mahtuu paljon jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin vahvat palomuurit, että aiemmasta luukku-postista lähettämäni viestit joutuivat roskapostiin. käyköhän yahoon kanssa samoin?

Vierailija
4/7 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ok on toiminut, mutta kuitenkin miellän sen vähän samaan sarjaan kuin hotmail eli ei niin kunnon.

Vierailija
5/7 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alta. Se vain lopetetaan, tuosta vain. Tammikuussa vasta otin sen ja levitin kaikkien mahdollisten ja mahdottomien yhteistyökumppanieni tietoon ja sitten, ykskaks, se lopetetaan. Kaipa mun on sitten pakko vain alistua ja ottaa se uusi, jota ne tarjoavat.

Vierailija
6/7 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaako se sitä, että mulla on oikeasti joku muu osoite, jota voin vaihtaa jos haluan, mutta tuo iki ohjaa viestit sit sinne?

Vierailija
7/7 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnistu. hankalaa rekisteröityä