Miten aiotte järjestää tulevan ekaluokkalaisen iltapäivät?
Mä ajattelin, että rupeaisin tekemään lyhennettyä työpäivää heti, kun koulut alkavat elokuussa. Mies tekee vuorotyötä, joten on aika useasti myös kotona viikolla lähettämässä tai vastaanottamassa tyttöä koulusta. Siinä ilmeisesti palkassa häviää noin 200 euroa/kk, mutta Kela ilmeisesti maksaa 70 euroa/kk, siitä verot tietty pois.
Olisi kiva kuulla toisten suunnitelmista.
Kommentit (16)
Saa siellä välipalan ja on monta aikuista valvomassa.
on sellainen käytäntö, että jos menee IP-kerhoon koululle, niin siitä pitää maksaa 85 euroa/kk, vaikka olisi kerhossa vain vaikkapa kerran kuussa. Eli en kyllä sellaista viitsi....
Valvonta pelkästään on ilmaista.
4
Vierailija:
Valvonta pelkästään on ilmaista.4
Eli riippuu tietenkin ihan omasta palkastasi. (80% työaikaa tekevä saa luonnollisesti 80% palkasta).
Itse häviäisin 800¿/kk.
touhuavat oven takana? Mä luulen kyllä, että olet oikeasti opettaja hähähä
että eikä ne lapset myöskään missään oven takana ole, työhuoneeni ovi on auki.
Ovi on auki, tulevat sanomaan, jos on asiaa. Muuten touhuilevat itsekseen.
lapsesi kustannuksella.
Vierailija:
on sellainen käytäntö, että jos menee IP-kerhoon koululle, niin siitä pitää maksaa 85 euroa/kk, vaikka olisi kerhossa vain vaikkapa kerran kuussa. Eli en kyllä sellaista viitsi....
Itse olen eniten huolissani aamuista. Tuossa meidän lähikoulussa aamut alkavat ekaluokkalaisella klo 9 ja itse on pakko lähteä töihin n 7.45. Ja aamuhoitomahdollisutta ei ole.
mitäs tuolla tarkoitettiin? Eli mun pitäisi laittaa lapseni IP-kerhoon väkisin eikä siis olla itse kotona hänen kanssaan????
Pitkä työmatka, päivän pituudeksi tulisi yli 10h. En olisi vastaanottamssa enkä lähettämässä kouluun. Ja mies reissuhommissa. Olen vielä hoitovapaalla, kunnes nuorin täyttää kesällä 3v. Sitten ei tule mulle muuta rahaa kuin lapsilisät ja miehen palkal eletään.
joten haen lapsen ja hän saa sitten tehdä läksyjä, syödä välipalan ja leikkiä kaverin kanssa siinä kodin puolella.