Hoh hoh...
Makselin tuossa pienestä kotihoidontuesta muutaman laskun (omalla nimellä olevia) ja katselin miehen laskupinoa. Ei hoida vaikka mikä tulisi eteen. Jättää viimetinkaan, ei soita lisää maksuaikaa tms. Maksaa vain ns. pakolliset ja kaikki muu jää...
Osa on jo perinnässä.
Ei tässä muuta voi ku ihmetellä ja alkaa etsimään töitä jotta voisin osallistua miehenkin laskujen maksuun. Ei voi olla vaan hurlumhei-koko ajan. Tonne laatikkoon ne sen laskut jää, kasvamaan korkoa yms.
Mä en aio alkaa harrastaa samaa. Jos mies likaa oman nimensä niin siinäpä likaa...mä voin koittaa parantaa sen asemaa jonkin verran mutta jos sen asenne ei muutu niin...
Kotihoidontuesta + lapsilisistä ei paljoa laskuja maksella ku lapsetkin on elätettävä, just ne pakolliset ja sitten kun on vaan ne pakolliset niin mitään muuta en hanki koska tiedän että mulla ei ole paljoa ylimäärästä. Mies taas ... ihan kun se ei tajuaisi oman tilinsä rajaa.
Yhdessä vaiheessa makselin miehenkin laskuja kunnes sen laskut alkoi menemään yli mun omankin ymmärryksen. En tajua mistä se kerryttää niitä.
Tulipa purettua...