Säälittää naiset, joiden pitkäaikainen avomies ei kosi!
Jotenkin säälittää naiset, jotka roikkuvat suhteessa miehen kanssa, joka ei vaan saa aikaiseksi tai halua kosia. Varsinkin jos suhteessa on lapsia, tilanne on todella outo. Mitä tällaiset " sitoutumiskammoiset" miehet oikein haluaa?? Surullisimpia on tapaukset, jotka kyllä kihlautuvat naisen kanssa, mutta eivät suostu päättämään hääpäivää!
Herätkää naiset, jos olette vuosikausia asunut jonkun kanssa yhdessä eikä mies halua naimisiin, niin sitten ko. mies on teidän kanssanne ihan vaan mukavuussyistä tai siksi että odottelee jotain parempaa... Jos toista todella rakastaa ja haluaa olla tämän kanssa, niin sitten on kyllä myös valmis naimisiin!
Kommentit (31)
joka nyt ihmettelee elatusapuja tuossa toisessa ketjussa...
Eli jos mies ei kosi - jätä se - ajoissa!
naimisissa vasta 4 vuotta, itse siis kosein kun mies ei vaan saanut aikaiseksi, puhui kyllä!
ei oltu ees kihloissa koskaan...
lapsia jo 2 ennen naimisiin menoa ja nyt yhteisiä vuosia 17...
meillä menee kivasti, seksiä mies haluaa joka päivä ja tiedän että pitää minua seksikkäänä ja haluttavana,
rakastaa minua ja lapsia!
mutta voi mua ressua kun " jouduin" miehen väkisin ripustamaan itseeni ja lapsiimme =(
Kihlaus on lupaus avioliitosta! Jos mies on valmis kihloihin, niin sitten on kyllä naimisiinkin!
Samaa mieltä ap:n kanssa!
Me ei olla naimisissa, koska kummallekaan ei ole tullut mieleen, että pitäisi mennä naimisiin. En minä ymmärrä, miten minun arvoni miehen silmissä olisi yhtään korkeampi, jos oltaisiin naimissa. Ja sama toiseen suuntaan. Me rakastetaan toisiamme, meillä on yhteiset lapset ja toivottavasti pitkä elämä yhdessä edessä. Avioliitto on meistä vaan vanhentunut instituutio ja ei haluta elää sinun kaltaistesi ihmisten arvojen mukaan. Sinun mukaasi naisen arvo tulee sormuksesta. Minulle arvo tulee siitä, millainen ihminen olen suhteessa perheeseen ja yhteiskuntaa. Ja siitä, kuinka hienosti mies kantaa vastuuta ja minua kohtelee!
sinä, ap, säälit naista kun MIES ei kosi. Eikö se mies olisi parempi säälin kohde, kun ei halua kosia=avioitua. Tai ylipäätänsä se osapuoli, joka kyllä voi ottaa yhteistä lainaa ja tehdä lapsia, mutta ei sanoa " tahdon" . Voi se olla nainenkin.
perimisessä ja leskeneläkkeissä tms. (jotka ne avoliittolaiset sitten maksaa veroissaan.)
Avioliitosta lähteminen on myöskin vähän isompi juttu kuin avoliitosta. Eli sitä ei tehdä niin kevein perustein kuin toinen.
yli 7 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Naimisiin mennään sitten kun jaksetaan/ehditään järjestää häät.
Vierailija:
perimisessä ja leskeneläkkeissä tms. (jotka ne avoliittolaiset sitten maksaa veroissaan.)Avioliitosta lähteminen on myöskin vähän isompi juttu kuin avoliitosta. Eli sitä ei tehdä niin kevein perustein kuin toinen.
Avioliitosta on aivan yhtä helppo lähteä kuin avoliitostakin, kokeilehan :-) Tunnut niin katkeralta avioliitossasi ystäväiseni.
kahdeksas vuosi ei naimisissa ja toinen lapsi tulossa. Ikuinen poikamies - mieheni.
Otan vastaan säälinne ja ihmettelen kuinka katkera ihmisen täytyy olla jotta jaksaa sääliä toisen naimattomuutta *hmmph*
Eli ei ole yöpynyt asunnossaan viimeiseen kuuteen vuoteen...
2