Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhruvuodosta kysyisin

28.02.2008 |

Mulla tilanne tällainen: Mahassa nippaillut menkkamaisesti yli viikon jo, väsynyt olen ollut ja repäisykipujakin on tullut nopeasti ylösnoustessa tai aivastaessa.

Sunnuntaina kumminkin kp 30/29 alkoi luulemani menkat, ruskealla valkovuodolla. Maanantaina ja tiistaina tuli siteeseen sellasta ruskeaa mönjää.

Keskiviikkona tajusin vasta ettei kunnon vuoto ole alkanut vieläkään ja ruskeaa tuli enää pyyhittäessä vähän, ke iltana otin jo siteenkin pois kun mitään ei tullut. Eikä nyt torstainakaan ole mitään kunnollista vuotoa näkynyt, pikkuisen sellaisia ruskeita viiruja paperiin välillä tulee.

Repäisykivut ja väsymys jatkuu. Sekä menkkajomotukset tulee ja menee.

Yleensä mun menkat alkaa kunnon verivuodolla heti ja kestää 5-7vrk suhteelisen runsaina. Eikä oikeastaan mitään kipuja ole, varsinkaan ennen menkkoja.

Luulin jo ennen sunnuntaita olevani raskaana, mutta raskaushaaveet hautasin sunnuntaina kun alkoi " vuoto" . Olin ihan ihmeissäni vuodosta, sillä kolmen äitinä luulin tunnistavani raskauden oireet jo;)

Olisko täällä kellään jolla testi kumminkin tälläisen tuhruvuodon jälkeen näyttänyt plussaa? Kauanko tuhruvuoto kesti?

Ajattelin testailla lauantaina jos on tarvetta. Odottelen ihan sentakia, kun testit on mulla yleensäkkin näyttäny plussaa tosi myöhään kp 36-40 vasta.

Olis kiva kuulla onko jollain samamoisia kokemuksia?

Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jo viikkoja yhdeksän.

Tuollainen vuoto kestänyt nyt yli kolme viikkoa.

Kuitenkin vauvanalku ihan tukevasti messissä vielä.

Toki minun kohdallani vuoto alkoi hieman myöhemmin,

mutta olen kyllä kuullut, että juuri odotettujen menkkojen aikaan

tuollaisesta joillain kokemusta.

Tee testi vaan. :)

Vierailija
2/3 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään tein testin ja se oli sitten plussa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luin tuon sun eka viestisi olin melko varma sun plussasta :) joskuhan on tuollaista tuhru vuotoa alussa..itselläni ei kylläkään ole ollut. Nyt oikeen hyviä jatkoja!!! toivotaan että se tuhru ei kuitenkaan jatkuisi!!!