Ärsyttävimmät muotinimet! Listataanpa! :)
Kommentit (49)
Meidän pojan nimessä ei ole mitään vikaa! Ja on nimpparitkin tänään:)
Siitä nimestä ei ole tehnyt siedettävää edes se että, tunnen aivan todella hurmaavan Miro-pojan. Ihana poika, mutta nimi on kauhea mielestäni.
Vanhat nimet on yleensä kivoja, mutta Helmi on jotenkin pliisu.
Veeti ja Leevi on vain pelkästään ärsyttäviä.
Luna = Lunatic, pöpi, pöhkö. Kuka haluaa tytön muistuttavan kuuta, kalpeaa valkoista palloa?!?
Miro = epänimi
Miko = ihan yhtä kamala c-kirjaimella
Emilia = oh really? Ja lempinimi tietysti *tsadaa* Emppu! Tusinanimi.
Sofia on valtavan kaunis nimi, enkä nyt ole puolueellinen vaikka omalla tyttärelläni on sama nimi ;)
En tunne muita Sofia-nimisiä tyttöjä kuin oman lapseni, ei se siis ole mielestäni niin yleinen kuin luullaan.
Inhokkeja on mm. Jannikat, Jeminat, Jeret, Mirot ym
Lumia, Seela, Senja, Neela, Lumi (sinänsä nättejä, mutta olen vaan kyllästynyt), pojannimet Riko/Rico, Luka/Luca, Mico/Miko, Niklas/Niclas, Tino, Niko. Jessica. Jotkut väännetyt ja teennäisiltä kuulostavat esim. Jenniina.
Se on yks suosituimpia nimiä myös mm. Ruotsissa ja Jenkeissä. Todellinen tusinanimi siis.
erityisesti en pidä nimestä Lucas, joka tuntuu olevan nykyisin joka toisella pikkupojalla (tuttavapiirissa 7 Lucasta!)
Hauska seurata miten ruotsalaiset muotinimet rantautuu Suomeen aina vuoden, parin viiveellä...
Jos joku ei pidä nykyajan suosituimmista nimistä, niin se on ihan fine. Mutta fakta on se, ettei nykyaikana mikään nimi ole oikeasti todella yleinen toisin kuin vaikkapa 70-luvulla.
Huvittavinta on se, että nämä " yleisyyden" kammoksujat sitten itse nimeävät lapsiaan ties millä " erikoisilla" nimillä. No, itse kyllä kieltäydyn ärsyyntymästä yhdestäkään nimestä oli se sitten erikoisen keksitty tai suosittu.
Suomalaiset vanhemmat ovat helkutin julmia toisilleen!!! Mitä paremmin saa toista loukattua sen tyytyväisempinä täälä hyrrätään!!!!
mielestäni tämä on kuitenkin maailman kaunein tytön nimi ja se riittää minulle :)
t.Sofian äiti
Ihan kamalia eikä niitä erota toisistaan.