Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi kamala tuota Sussu Sievisen IHOA Ilta Sanomien lähikuvassa! Miksei käy hoidattamassa sitä kuntoon??

Vierailija
28.02.2008 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse en ole julkkis, niin en joudu tästä näppynaamasti ihan niin paljon kärsimään... Mulle kun iskee suorastaan akne aina pms-oireena ja siihen ei tepsi mitkäään hoidot, kun johtuu hormoneista :-/

Vierailija
2/10 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taas tarkoituksella valittu oikein epäedullinen kuva, joka korostaa negatiivissävytteistä juttua entuudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä nuo ole edes mitään finnejä, pientä näppyä vaan.

Vierailija
4/10 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä Roa-kuurin jälkeen täydellinen iho jo 5 vuoden ajan...

Vierailija
5/10 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kun olen valkokuvaaja. Riippuu paljon valastuksesta ja sanoisin että myös ruokailutottumukset ja hormoonalliset seikat näkyy usein kuvissa.

Vierailija
6/10 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla Roaccutan auttanu pahaan akneen. Onneks ruokavalio auttoi :)

Vierailija
7/10 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on useissa tutkimuksissa todettu, että ruokavaliolla EI ole merkitystä aknen kannalta, vaan se johtuu AINA hormoneista tai geeneistä, ts. tietynlaisesta ihotyypistä, johon ei voi ruokavaliolla vaikuttaa.

Roaccutania käytetään yleensä sellaisen aknen hoitoon, johon muut keinot eivät ole auttaneet, mutta tässäkin ratkaisevaa on potilaan oma subjektiivinen käsitys aknensa häiritsevyydestä. Ainakin yksityisellä puolella Roaa on määrätty hyvinkin lievän akneen hoitoon, jos potilas sitä on halunnut. Julkisella puolella sitä ei taida kuitenkaan ihan pikkunäppylöihin saada.

Vierailija
8/10 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ois syytä päivittää tietosi.

aknenhoito. blogspot. com

Vierailija
9/10 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonko yksittäisen kiihkokarppaajan, joka ei edes ymmärtääkseni ole lääkäri tai muu alan asiantuntija, " näkemysten" takia minun pitäisi unohtaa kaikki, mitä minulle on aknesta lääketieteellisessä opetettu ja minkä olen alan kansainvälisistä julkaisuista lukenut sekä ihotautien asiantuntijoiden suusta kuullut??

I don' t think so.

t. 14

Vierailija
10/10 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä on se valkokuva ja valkokuvaaja josta joku puhui?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä