Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaargh, saan raivarin miehen yöllisen

Vierailija
28.02.2008 |

hampaiden narskuttelun takia!" !!!!!! >:-|

Jukopliut ku viime yönäkään ei saanu nukuttua ku yks kirskuttaa hampaitaan vieressä.

Oisko kellään vinkkiä millä tuon sais loppumaan, ei auta vaikka pukkis tai ärähtelis, sama jatkuu heti ku se kääntää kylkeään. Oon meinannu jo työntää sille sukan suuhun! :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini narskutti hampaitaan kanssa ja jotain sille siellä hampulääkärillä tehtiin, en muista mitä, mutta kuitenkin narskutus väheni.

Jos ei auta, niin kokeile tottua siihen. Kun ottaa sen asenteen, ettei ärsyynny ja nukkuu vaan, niin helpottaa. Itse nukun joka yö kamalan kuorsaajan vieressä :)

Vierailija
2/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen voi tottua. 11 vuotta jo saman miehen vieressä nukkunut ja tuota ääntä kuunnellut niin nyt alkaa olla mitta täynnä. :-|

Kausiluonteista se sinällään on että välillä narskuttaa enemmän ja sit taas vähemmän, mutta aina se on yhtä raivostuttavaa kun ei saa ite nukkua.

-ap-

Vierailija:

Jos ei auta, niin kokeile tottua siihen. Kun ottaa sen asenteen, ettei ärsyynny ja nukkuu vaan, niin helpottaa. Itse nukun joka yö kamalan kuorsaajan vieressä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se opettelu vaan aina auta. Mies kuorsaa ja vuosia jo yrittänyt tottua, ei vaan voi nukkua kun toinen jyrää vieressä.

Vierailija
4/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä on hampaat loistokunnossa, ei mitään ongelmia! :D

Ainoa ongelma on mulla ku en saa nukuttua enää ku se pirkule kirskaa vieressä. Eikä auta mennä olkkariinkaan nukkumaan ku se ääni kuuluu sinnekki. :P

-ap-

Vierailija
5/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan olla mahdollisesti esim. yöpurentaa?

Yöpurenta voi usein olla stressistä tms. johtuvaa.

Vierailija
6/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotain niin viheliäisen kuuloista että ei sanat riitä kuvaamaan.

Näin oon olettanu että stressistä se varmaan johtuu, mutta mikä avuksi?

Ukolta hampaat veks ja tekarit? :D

-ap-

Vierailija:

Voikohan olla mahdollisesti esim. yöpurentaa?

Yöpurenta voi usein olla stressistä tms. johtuvaa.

Vierailija
7/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulpat on tosiaan yksi ratkaisu, tosin epämiellyttävä. Eikä nekään aina suodata ääntä pois, se on niin kova. Mutta tulppien avulla kyllä oppii nukkumaan kun ääni vaimenee. Itse olen nukkunut 3 vuotta tulppien kanssa narskuttajan vieressä.

Vierailija
8/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulppia oon miettiny, mutta eihän se voi olla terveellistä nukkua aina " korvat ummessa" , eihän siellä ilmakaan kierrä... Ja tosiaan tulpatkaan ei suodata pahinta ääntä, ja sitten taas pitäis pystyä kuulemaan jos vaikka lapset herää.

-ap-

Vierailija:

Tulpat on tosiaan yksi ratkaisu, tosin epämiellyttävä. Eikä nekään aina suodata ääntä pois, se on niin kova. Mutta tulppien avulla kyllä oppii nukkumaan kun ääni vaimenee. Itse olen nukkunut 3 vuotta tulppien kanssa narskuttajan vieressä.

Vierailija
9/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt tulppia lähes joka yö viimeiset neljä vuotta, eikä mitään ongelmia ole ollut. Silikoniset ovat pehmeemmät kuin vaahtomuoviset, joten niihin tottuminen oli tosi nopeaa. Olen oikeasti niin riippuvainen tulpista nykyään, että nukahtaminen ilman niitä on vaikeaa.

Meillä on jo niin isot lapset (3- ja 6-v.), että jos heillä on jotain hätää, niin tulevat itse meidän makuuhuoneeseen. Mutta silloin kun olivat pienempiä, mieheni kyllä heräsi itkuun ja tarvittaessa herätti mut, jos en ollut tulppien takia kuullut. Useimmiten kuulin itse tulpista huolimatta.

t. kuorsaajan vaimo

Vierailija
10/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt harkitsen niiden tulppien ostoa! :)

-ap-

Vierailija:

Olen käyttänyt tulppia lähes joka yö viimeiset neljä vuotta, eikä mitään ongelmia ole ollut. Silikoniset ovat pehmeemmät kuin vaahtomuoviset, joten niihin tottuminen oli tosi nopeaa.

Vierailija
11/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea testaukseen :)

t. 13

Vierailija
12/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan poliklinikka maksulla.

Vierailija
13/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

unenlaatu paranee teillä molemmilla. Loputtomiin miehesi ei kuitenkaan voi äänekkäästi hampaitaan yhteen kirskuttaa ilman että siitä tulee vahinkoa hampaille + leuka-, hartia- ja niskakipuja.

Ei se parisataa euroa oikeasti ole niin iso sijoitus, kun kyseessä kuitenkin on suun hoito. Siihen kannattaa kyllä panostaa. Karseaa jos legot lopulta murenee miehellä suuhun...

Vierailija
14/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuorsaajien vaimoille vinkiksi; meillä mies lopetti kuorsauksen kun siirtyi muotoiltuun tempur-tyynyyn!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi