Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan lapsen lopettamaan puremisen? ov.

Vierailija
28.02.2008 |

Ikää tällä pureskelialla on jopa 1,5v. ja tyyppi puree ihan huolella. Ollaan kokeiltu kielto, annettu purulelu suuhun kun puree, mies antoi hänen purra ja oli kuin ei olisi huomannutkaan (ja puri hammasta yhteen kun sattui...). Ja sehän puree! Ei auta näistä mikään. Onko mitään lisävinkkejä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poistut paikalta.

Vierailija
2/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi huomaa että noin tehdessä " äiti lähtee" . Muuten tuollaisesta tulee helposti leikki, jos pidetään sylissä ja yritetään väistellä hampaita tai tunkea purulelua suuhun jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen karjaissut ja sit tyttö antaa pusun (pyytää anteeksi) ja puree uudestaan :-)

Vierailija
4/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

purrut 1-vuotiaana.

Tein vaan niin että pidin lasta harteista kiinni niin ettei ylettynyt puremaan minua. Ajan myötä se meni ohi.

Vierailija
5/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin huudan ihan spontaanisti ai, tai älä pure tms. kun taapero rouskasee terävillä pikku hampaillaan. Ja kyllä heti irrottaa ihan jo säikähdyksestä. Uskoisin että jossain vaiheessa oppii että pureminen->huuto -> ei kannata.

Vierailija
6/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna lapsen purra itseään. Meillä ainakin lopputuloksena hölmistynyt lapsi. Ainahan tätä ei ehdi tekemään, mutta muutaman kerran kun onnistuu tekemään ja juttelee päälle, että tältä tuntuu, kun puret, niin luulisi puremisen vähenevän.

Vierailija
7/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä pureminen tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi