Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että olen raskaana :(

Vierailija
28.02.2008 |

Mahdollisuus siihen on kyllä varmaan pieni, mutta pelottaa silti koska raskaus olisi nyt katastrofi. Seksiä on ollut melko harvoin ja käytetty kumia, olen kyllä menossa laitattamaan kierukkaa. Kerran mies sormeili minua sen jälkeen kun oli ottanut kumin pois ja pelkään että siittiöitä olisi jotenkin sitä kautta kulkeutunut..

Luulin että menkat alkaa kp 27 niin kuin yleensä, sillä tuli ruskehtavaa vuotoa pari tippaa, samoin vielä seuraavana päivänä, mutta se ei muuttunutkaan menkoiksi vaan tavalliseksi valkovuodoksi, nyt on kp 29. Voihan olla että kierto on muuten vaan sekaisin, olen flunssassa, voikohan se aiheuttaa häiriöitä menkkoihin?

Jatkan odottelua ja pelkäämistä :(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pelkään minäkin, tässä tilanteessa ei tosiaankaan olis sen paikka.

Vierailija
2/28 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tilanne ja tein positiivisen testin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiks oli menkat vähän myöhässä ja sitten tiputteli sellasta ruskeaa vuotoa joka ei loppunut kymmeneen päivään.

Vierailija
4/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniikki jatkuu.

Käytän kuukuppia joten näkee helposti millaista vuotoa tulee ja tänään on muutaman kerran ollut hieman rusehtavaa tai verensekaista valkovuotoa ja nyt illalla menkkakipuja, mutta ei kuitenkaan ole menkat vieläkään kunnolla alkaneet :( Mitä ihmettä tämä on? :( Jos olisi raskaana, niin ei kai tällaista vuotoa tulisi, mutta ihmetyttää että miksi ne menkat ei nyt kunnolla ala vaikka tuollaista minimaalista vuotoa on ollut jo pari vuorokautta.

ap

Vierailija
5/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvin epätodennäköistä. Mutta olen todella helposti raskautuvaa sorttia :/ Ja ei ole ennen ollut tällaista, että tulee vain hyvin pientä tiputteluvuotoa mutta ei menkat ala kunnolla. Lisäksi alavatsa tuntuu jotenkin erilaiselta (turvonneelta?) ja samoin kun laitoin kuukuppia niin oli jotenkin vaikeampi laittaa, kuin olisi alapää vöhön turvonnut tms. Minulla ei ole kyllä koskaan aiemissa raskauksissa ollut mitään vuotoa, menkkakipuja kylläkin alkuraskaudessa. Toivon silti todella että ne menkat nyt alkaisivat, sillä raskaus olisi nyt mahdoton, olen syönyt pidemmän aikaa lääkkeitä, joita ei saa syödä raskauden aikana, ja muutenkaan ei nyt pää kestäisi uutta vauvaa kun edellisetkin vielä pieniä :/

ap

Vierailija
6/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikki kasvaa täälläkin.

Vierailija
7/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai meinaatko että mies tavallaan niinkuin työnsi sormillaan sitä tuoretta juuri ejakuloitua spermaa emättimeesi?

Vai että jos olis jotain sattumia liuennut sormiin?

Vierailija
8/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kp 29 joten ei nyt vielä pitäisi kai panikoida, norm. kierto 27-28 päivää. Mutta itselläni tapana laittaa kokeeksi kuukuppi aina 1-2 päivää ennen menkkojen alkua vähäksi aikaa ja päätellä siitä (jos tulee hieman rusehtavaa vuotoa) että menkat ovat alkamassa 1-2vrk kuluttua. Mutta nyt tuo vuoto on tosiaan välillä ihan tavallista valkovuotoa, välillä vähän rusehtavaa tai verensekaista. Jos ei huomiseen mennessä ala menkat knnolla niin pakko kai hakea mielenrauhakseen testi..

ap

Vierailija
9/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en tiedä, voisi kuvitella että kun mies on ottanut kumin pois, olisi voinut spermaa mennä käsiin ja siitä sitten suoraan eteenpäin..... Tai voihan kai kumikin pettää, päästää läpi tms. Joka tapauksessa tällaiset " menkat" eivät ole ollenkaan normaalia minulle joten siksi pelkään kovasti.

Ja tsemppiä teille joilla oli sama tilanne, että pelkäätte raskautta!!

Tiedän miltä teistä tuntuu!

ap

Vierailija
10/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin analysoit kehosi toimintoja. Minkä takia tällaisia asioista jauhat täällä? Toivotko raskautta?

Vierailija
11/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin näyttivät muuten myös silloin kun olin raskaana.

Vierailija
12/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmöitys on monimutkainen proseessi.

Ole huoletta, et varmaankaan ole raskaana.

Vierailija
13/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

testin varmaan huomenna, jos ei vuoto tästä ala kunnolla. Mulla vaan aiemmissa raskauksissa on testi näyttänyt tosi haaleaa haamua vaikka olen ollut raskaana, vielä rv 8 on näyttänyt haaleaa viivaa. Joten en hirveästi noihin testeihin luota etenkään näin alkuvaiheessa. Ja myös kokemuksia testeistä jotka näyttävät haamuviivaa vaikka ei olisikaan raskaana, en halua tosiaankaan nyt ainakaan sellaisen takia panikoida vielä lisää :0

Toivon nyt vaan pukut ja varpaat ristissä, että huomiseen mennessä alkaisi kunnon vuoto.

ap

Vierailija
14/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
15/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin taas tsekkaamassa kupin ja ihan pelkkää valkovuotoa oli hieman :(( Nyt alkaa oikeasti pelottamaan :((

ap

Vierailija
16/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei sulla oo ees menkkoja? Eikös olis kätevämpikin tsekata ihan vaan housuista onko jotain tapahtunut?

Vierailija
17/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tuntuu, että toivoisit raskautta. Toivottavasti tärppäsi, toivottavsati isä ja lähisossu on samaa mieltä... Onnea!

Vierailija
18/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pelkään sitä ihan hirveästi. Pidän kuppia siksi, koska odotan menkkojen alkavan. Ja sen avulla pystyy seuraamaan vuotoa yvin. Raskaus olisi katastrofi tähän tilanteeseen :(

ap

Vierailija
19/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ymmärrän ton huolen, mutta googlettelin äsken ja mitä sirltä olevinani löysin, ei raskaus kyllä ala ns kuivasta siemennesteestä, eli jos on sormissa lakanalla tms niin ei se yksittäinen " tahra" sieltä oikein kyllä ole hedelmöityskunnossa enää,

pitäisi ilmeisesti olla ihan hyvä määrä sitä jopa suht tuorettakin spermaa jota sitten työnnetään sormin emättimeen.

Vierailija
20/28 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekö että on sairaana ja silti harrastaa seksiä ja nyt pelkää olevansa raskaana,

sekö siis oikeuttaa lynkkaamaan hänet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme