Mullon napatissit
Ne eivät varsinaisesti roiku, ne vaan alkaa melkein keskeltä kroppaa. :(
Tiukkojen paitojen kanssa surullinen näky. Ilman kaaritukia olisin tosi pulassa ja se tuntuu inhottavalta, kun ne kohottaa ja littaa osan rinnanalusihosta.
Ei ole provo
Kommentit (5)
Rinnat on tosi kauniit, pyöreät, eivätkä edes roiku, oikeastaan ihan unelmarinnat ainakin omasta mielestä, mutta kun ne vaan kasvaa liian alhaalla!
Luulen, että se johtuu siitä, että äitini ei aikoinaan rintsikoista yms minulle puhunut, joten ensimmäiset liivini hankin vasta joskus yli 18 vuotiaana ja sekin taisi olla van Sloggin toppi. Kuitenkin harrastin ratsastusta, juoksua yms, eli kyse taitaa olla siitä että ne rinnat ovat vain venyneet sinne alas.
Upeat rinnat, mutta väärässä kohtaa. =(
Tästä johtuen kun esim istun, niin tissit ovat navassa ja se hävettää minua.
Lisäksi liivien löytäminen on vaikeaa.
Siis, jos ne kasvavat alhaalla, eivät roiku, niin eiköhän kyse ole ihan anatomisesta rakenteestasi. Eihän nenäkään valu naamassa alaspäin, vaikka sitä ei kannatella millään.
Se, ettei käytä rintaliivejä voi venyttää rintoja roikkuviksi, kun iho venyy, mutta ei siirtää niiden paikkaa kehossa alaspäin.
Painovoima ja imetykset vetäneet vieläkin alaspäin! :((
Mulla on vielä jättirinnat ja saan kaivella niitä roikkuvia pusseja kainaloista liivien täytteeksi :(
Onneksi löytyy kohtalotovereita näköjään.
Eihän se nenä veny, kun siellä on rustoa ja nenä ei edes paina mitään.
Mutta hypipäs ilman liivejä ja katso peilistä; aivan saletisti rintakehän iho venyy jos jatkat sitä tarpeeksi.
Yleisissä suihkuissa, esim. salilla ja uimahallissa tuntuu ja näyttää tosi nololta, mutta pärjättävä on...