Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOKAKUISET KYS:n synnyttäjät

28.02.2008 |

Bongasin pinosta jo ainakin 6 lokakuisen odottajaa itseni lisäksi. Listahiljaisena käyn aina kurkkimassa kuulumisia, mutta kiireiltäni en (muka) kirjoittamaan ehdi.

Itse siis kolmatta odotan, esikoista odottaessa pinoilin jos missäkin kun vuodelevossa jouduin olemaan ja sitä kautta hyviä ystäviäkin löysin.

Olisinkin tiedustellut, olisiko tällä joukolla halukkuutta tutustua lähemmin joko täällä virtualikahviloissa tai vaikkapa IRL?

Kokemuksia löytyy aina monenlaisia, mutta ainakin itse olen kokenut miellyttävänä tavata myös oikeasti.

Itse aina hurahdan kaikenlaiseen , aiempia kokemuksia mm. kantoliinailu, kestovaipat, imetys, luomuruoka, maalle muutto, käsityöt, sisustaminen ym ym... Joten jos halukkuutta löytyy...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitteessa http://groups.yahoo.com/group/lokatossut2008 löytyy nyt " nettikahvila" lokakuun odottajille, erityisesti KYS:n alueella asuville, miksei muillekin.

Ryhmään osallistuminen edellyttää kirjautumista, kuitenkin lähinnä ajattelin sillä välttää pahimmat spamit.

TERVETULOA TUTUSTUMAAN!!!!

Vierailija
2/2 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs siis joku Kuopion läheisyydestä, KYS:n synnyttämään menossa oleva haluaisi keskustella alueellisemminkin niin nyt olisi tuo Yahoo auki sitä varten... Ei ainoastaan Lokakuiset, vaan myös muut, tervetuloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla